AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
863

värde på 325coupe -94 international motorsport edition

vad kan man få för en 94as 325coupe
22000mil med full s-bok
klima
sportstolar
2xairbag med sportratt
t-lucka,dator
vitablink
Fullt M3 paket utom speglar
bilen har det så kallade Inetarnational Motorsport paketet vilket innebär. Instegslistor,plankett på instrument brädan,skuren text på dörrhandtag, samt plankett på sidolistor.Har inte sett mer än 2andra med detta
cosmossvart
17" bra däck sportchassi,vinterdäck

vad kan man begära för en sån bil mot våren????
BM
27
BMW-Micke
BMW 523i Touring -06
20000-25000:- tror jag.. jag skulle nog inte ger mer..
20-25 tkr känns spontant lite väl lågt va?
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Ja, den var rolig, 20-25 kkr...

Tror du kan få runt 60-65 kkr för den om den är i fint skick o allt fungerar som det ska på den.

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Hmm 20-25tkr!! det var väl det jag hade kunnat ge för din sunkiga 528it... Ursäkta sandlådan men jag kunde inte låta bli =)

Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Tja 10 år gammal bil som har gått 22 000mil....

Skulle tro att värdet ligger någonstans mellan de två värderingarna, dvs 40-50 (under förutsättning att allt är helt och inte sämre än "normalskick").

Spoilerpaket höjer inte bilarnas värde generellt, även om enstaka personer är beredda att betala extra för den typen av utrustning.

E36:or börja sjunka i pris, särskilt eftersom det snart är dags för nästa 3-serie...

Dock är det mycket stort spann mellan begärda priser (vilka inte nödvändigtvis är de priser som bilen säljs för!) i annonserna.
Skulle tro att de flesta "optimisterna" blir sittande med sina bilar länge, eller tvingas sänka priserna rejält.

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
tur man bor här uppe i Norrland!!
jag sålde min förra 316-92 19000mil i juli för 41000kr och då hade annonsen varit ute i 1timme =)

Priserna är betydligt högre här uppe än te,x sthlm och gtb
och sen finns det inge utbud alls här...

vi får se vad priset blir på denna bil efter jag lekt lite med den..
Ze
93
Zebulah
330i Touring -04
Är det en norrlandsbil så är risken för rost mindre, i alal fall om du inte kör efter E4:an.

Själv gråter jag varje gång jag kör min gamla bil på E4;an och tänker på att snart skall jag köra en BMW på skiten (salten)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.