|
|
|
|---|---|
|
mina elspeglar funkar inte nu när det är kallt.. har inte haft möjlighet att få tag på ett varmgarage o se om det blir bra när bilen får "mysa" i värmen, men vill veta om andra har det problemet också.. hoppas på att det är kylan och att dem inte har lagt av bara.. ........ HAHA ;p ..... | |
|
Kolla kontakten som sitter mellan förardörren och karossen. Dom kopplingen där har en egenskap att börja ärga. Min bil: Länk |
|
|
Mina funkar bra i kyla. Kolla så dom inte fryst fast! --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Mina funkar prima.... Fungerar även bra att andvända som handvärmare.... även dörrlåsen är trevligt att ha eluppvärmda nu på vintern... --- Min E30: Länk |
|
|
dem har inte fryst fast.. dem har lagt av.. fan va jobbigt.. har kollat kontakten mellan dörren o karossen.. dem vekar hela.. har dock inte skruvat loss hela kontaktdonet o kollat bakom.. de e väl inte nödvändigt.. säkringar verkar vara hela.. kan det vara att säkringen är kass fast inte sönder?? va kan det va?? några andra tips.. ........ HAHA ;p ..... |
|
| har fixat det nu.. det var ett relä som hade pajat.. ett enkelt fel som man nästan aldrig tänker på.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.