AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
592

Lite ledsen idag. M6:an är såld.

jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Är bara tvungen att skriva av mig lite. Sålde ögonsten idag. Har under dagen sorterat papper och kvitton och CD skivor med bilder som nästa ägare ska få med sig vid leverans i morgon. Man blir lite sentimental och får en tår i ögonvrån när man ser på vad arbete man lagt ner på ett projekt. Jag lovade mig själv att aldrig sälja iväg den men tidsbrist och lite andra projekt har gjort att man inser att bilen och jag själv mår bäst av att den kommer till nytta hos någon annan.

Jag fick iof en BMW 635:a-83 som byte så helt utan bekymmer blir man inte. Den ska också säljas så vet ni av någon som behöver en rostfri, polarissilverfärgad 635:a att glida runt i sommar, så hör gärna av er.

Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer!
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Aj aj, det var en kanonfin bil som man minns tydligt än idag från Odensbackensträffarna! Men den hamnar väl i entusiasthänder hoppas jag, ingen som ska åka vinter med den väl?

//HD91

- M5 E34 Limousine register -
ha
112
hape
850 E-31
540 E-39
Har hört att bilen blir kvar i stan. Är det M3 E30 på G nu? eller hamnar alla kulor i turbon? vore kul att få se den på vägarna i sommar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.