|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
eFX: sexserien? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
min best har nu rullat 5050 mil innan den ställdes av. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3C; Ärligt talat vet jag inte riktigt ännu, men en sexserie blir det ivf inte. Ska sälja det jag har först, sen får vi se! /eFx |
|
|
Min har rullat 3300mil. Står avställd just nu. Mvh Henrik |
|
| 1400 mil... | |
|
2980 mil på mätaren om jag inte minns fel. /PG |
|
|
7000 mil och sladdar runt i vinterslasket.. /Henrik |
|
| Han komma upp i 9200 innan den ställdes av för vintern... | |
|
pgr69: riktigt snålt kört :-) det blir typ 500 mil per år? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jomenvisst. Bilen hade gått 2850 när jag köpte den i augusti -03 sedan blev det inte mycket kört innan den ställdes av i september. Inte en skråma och inte en repa(förutom den som jag gjorde då jag körde in den i garaget för vinterförvaring ¤%#&%"!) /PG |
|
|
ajdå, sånt svider. hoppas inget alvarligt. rätt imponerade med så få mil på en så pass gammal bil. svenkssåld? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Privat importerad som alla andra M Roadsters! 9,5 av 10 är ju privatimporterade. Nix ingen allvarlig repa men man blir ju så sné, skitsnygg i lacken och så en liten repa på höger kofångare. Det är bara och konstatera att en Z3 har en lång huv. När det gäller milen så var det den som hade gått kortast av alla -98or då jag köpte den och den kommer inte att gå långt i år heller. /PG |
|
|
Min har snart gått 5000mil, kan det ha stått 4850 eller något. Köpte den förra året och körde hem den i snöblandat regn i januari från GTB till Sthlm, en annurlunda upplevelse och enda gången den fått smaka på snö och vinterväg. EFX, kul att du kommer tillbaka, ska det inte bli en ny M coupe nu då? Du kan ju byta färg eller gå på en 02:a med nya motorn som variation. Z3MPOWER |
|
|
Länk den hade rullat långt den!! (16000-16999 mil) fast den såg ut att vara i bra skick =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
svårt att bedäma på bild. men vad är 16K för M52 och M-chassi? Dessutom kan man inte bara stirra sig blint på miltal. den bilen har bra pris och är det "bra" mil så är det en riktig klipp. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
16000 är trots allt 4 varv runt jordklotet =P //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Nu är min uppe i 593 mil. Kunde inte låta bli att ta ut henne häromdan, så nu kör jag trots årstiden!! alfatok.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.