|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har tänkt att till våren köpa mig en 525a E34. Räknar i runda slängar att ha 50 000 att slänga ut. Mina krav är: AC Hel eller halvskinn Manuell låda Gärna snygga 17" Bra larm 24ventilers 192hk motorn Välvårdad osv osv Inte över 18 000mil... Är detta en omöjlighet för de pengarna? Eller vad kan man få för 50 000? Mvh Peter | |
|
En fin 94:a eller 95:a /Simon |
|
|
Så pass? Har haft koll på de flesta annonssidor de senaste månaderna o sett bra högre priser... |
|
|
Det skall man väl kunna hitta utan större problem, en snabb sökning här gav 48 bilar under 55 000:- ( sen kanske du får välja bort nån parameter t.ex.larm då många har orginal larm...) Även 530 kan man hitta i den regionen, så ta det lungt tillgången på bilar överstiger efterfrågan så köparens marknad råder ( dock kanske inte om du vill ha Touring) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Länk Mvh |
|
|
Instämmer med Simon. Jag är själv ute efter en ungefär likadan bil, bara jag får fast jobb så :) E32/E38 är nog de enda bilar som är "mer för pengarna" än E34 just nu, men de är å andra sidan dyrare att äga. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Ehhh, saknas det inte ett par inlägg nu? Typ nåt om en killes 535a... O mitt svar på hans inlägg. | |
| Köpte en svart 525 91:a med 24V motorn för 22000:- ca 2 år sen.. 22000mil men jättefin, sänkt, vita blinkers, elhissar mm. Så för 50000:- borde man få en väldigt fin E34:a för... | |
|
jo visst kan man hitta en fin bil för dessa pengar. köpte min e34 för två månader sedan. och den har gått 14700 mil och har skinn, larm, trä, lm fälgar m.m. och var mycket välvårdad. köpte den för 55000, så det går nog att hitta en fin bil för de pengarna, du måste bara vänta tills den dycker upp... lycka till.. |
|
| Finns en hel massa godis i den prisklassen i Tyskland. Ok att man inte längre tjänar så mycket pengar på att köpa den där, men utbudet är så väldigt mycket större så det kan vara värt en resa för att få just den bilen man vill ha. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.