|
|
|
|---|---|
D-diddy |
Laddade hem en film med det namnet. jag kan bara tipsa er om att göra det samma. det var hårdporr för bmwälskare. nu ska jag spara mina slantar och köpa en hartge med V8 ;) David ps finns intresset kanske jag kan lägga upp filmen på en server för hämtning. |
|
jag har också sett den filmen, Alpinan var lite väl tam i sällskapet... Det ryktas ju om en V8 på 400pollar i M3... Frågan är om Hartge inte har förstört balansen lite med den 5liter stora V8an som det även antydes lite om i filmen. |
|
| Pratar vi vi om M3 E46 så borde balansen bli helt perfekt med V8 då den är 1-2% bak tung orginal. | |
|
Har också sett filmen och kan intyga att den är underhållande :) Jag hade valt Alpinan, dess kombination av komfort/sport/lyx tror jag hade passat mina behov/önskemål bäst, dessutom är den mest prisvärd. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Är det nån som vill se filmen kan ni kontakta mej på icq 127567045 så kan jag skicka filmen. /Lidberg |
|
D-diddy |
Kalle: Jag hade lätt valt Hartgen det ljudet var ju helt sjukt skönt. Den såg mycket bredare ut än dom andra 2. vet någon om hartgen är breddad? David |
|
Jag håller med D-diddy Hartgen var grym!! Länk |
|
|
Ja... Hartgen utan att tveka... helt sjuk bil... |
|
| Tyvärr kan det vara svårt att få Hartgen regbesiktad i Sverige. | |
|
Jag har sett denna diskotion i många trådar fast alldrig fattat! varför det är svårt att rega en hartge i sverige! det finns väll massa dyra bilar som har "samma" kaliber!! Länk |
|
|
Adrian, Hartges bilar har inget europeiskt helbilsgodkännande, till skillnad från Alpina. Därför är de omöjliga att registreringsbesiktiga i sverige. Det samma gäller AC Schnitzer, Hamann med flera. Rätta mig om jag har fel! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle Hansen: Du har INTE fel... //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.