AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.622

Rollout of the WilliamsF1 BMW FW26

Sida 4 av 6
Ad
132
Adelante
3.0si -74
535i -92
Och är F2004an:
Länk
Ad
132
Adelante
3.0si -74
535i -92
Lite mera data om kärran. OBS, flera artiklar!
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ferrari kommer bli farliga iår med 4 bilar istället för övriga teams två.
Bmw ludde
Vad menar du med 4:a bilar, kommer de att tävla med 4 bilar ????

Mvh Ludde
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
bmw ludde: Kolla in Saubers C23. Tillsätt luca badoer på fredagstesterna och Ferrari kommer ha fördelar mot konkurenterna. Även Massa och Fisi kommer att hjälpa Ferrari med testing under årets gång. Sauber är Ferrari B fast med ett annat namn...
Acey: Sauber får nog en del rabbat på motorerna :)

Jag såg Fiats (Ferraris) presidents utalande om Raikonen igår. Humm, undra var han hamnar när mclaren kontraktet på 5 år är slut ? :)
Har man inte talang i stallet så köper man in det. Hoppas bara Williams gör likadant.

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Wendtan: Sir Frank arbetar inte efter samma filisofi, där är föraren mer eller mindre bara en avlönad komponent till bilen :-). Lite överdrivet kanske men "on the bottom line" så e det så dom resonerar. Ralf har ju kommit med lite nya löneidér under vintern men det e "kalla handen" för hela slanten. Tur att dom har så bra grejer så att dom kan locka till sej duktiga förare ändå.

Ferrari känns inte riktigt 100 nu för tiden, tycker att det är lite mycket gnäll på däck mm. Ser TOKmycket fram mot premiären !! // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Ad
132
Adelante
3.0si -74
535i -92
Till salu, hur mycket får jag?
Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
acey: Sauber har ju kört årsgammla Ferrari motorer sen -97 så det e ju inget att oroa sej över. Visst har dom blivit mer konkurenskraftiga men dom e nog snarare Ferrari C :-). // CB.

Adrenalin: Jo jag känner till Sir Frank och hans policy. Jag hoppas dock att han ändrar på den. Därför skrev jag hoppas.
De lär komma överens med Ralf, skulle inte tro att de vill ha 2 rookies till nästa säsong. De blir för mycket Gamble.
Skulle vara kul om de tar in Rosbergs son(Nico) eller någon annan yngre talang till 2005 som sätter lite skräck i Ralf :)
De måste våga chansa mer än va de gjort om de vill vinna helt enkelt.

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Adrenalin: Sauber kör med 2004 års motorer och Ferraris "nya" 7-växlade låda i år. Jag är inte orolig för att Fisi blir världsmästare däremot så kan Ferrari ha 4 bilar som samlar data Badoer, Rubens och Fisi medans Schumi vilar sin bil under hela fredagen (om han nu skulle vilja) Hur som helst kan vi räkna med att Ferrari kommer behöva lägga ner mindre tid/kilometer på att välja rätt däck (som man måste göra redan på fredag). Med en motor som måster klara en hel race helg kan det visa sig betydelsefullt.

Ralf har inte skrivit nytt kontrakt med Williams för 2005 så det är inte helt omöjligt att vi får se 2 nya stjärnor i Williams då. Personligen tycker jag detta ska vara Ralfs sista chans att visa något (han har inte varit dålig, men inte heller tillräckligt bra för att vinna VM). Nelson och Keke Jrs tycker jag ska stå på tillväxt i ett par år till.
Hoppas att dom (williams) kommer ihåg att det finns en grymt bra förare som vill ha en sits....Wirdheim...

nelson o keke , kan vänta några år till.... (junior)...

E-12 Billy B-10
Pa
368
Palle83
Mini Cooper Clubman D
Wirdheim kommer med största sanolikhet vara Jaguars 3de förare denna säsong ialf :):)
Jaa , bara det vore ju kul......

hoppas bara att ett stall som typ williams får upp ögonen för har eller mclaren...

E-12 Billy B-10
TT
105
TT:r
2002 touring.1973
Björn Wirdheim är klar som testförare hos Jaguar. troligtvis är Björn, med tanke på vad han hitintills presterat, minst i klass med Ronnie Pettersson. Tror dock att Mc Laren har ett gott öga till Björn.

Vad beträffar körningarna i Spaninen, fanns det någon Mc laren på banan?
ok , vart har du läst det ???????

E-12 Billy B-10
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Nya kärran går från klarhet till klarhet Länk kul att Wirdheim var snabbare än Webber :-) iof så körde han dubbelt så många varv men ändå. // CB.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
TT:r: Att dra parareller med Ronnie är nog lite tidigt, att McLaren har ett gott öga för Björn vet jag inte var du hört. Ingen hemlighet att McLaren har Lewis Hamilton på tillväxt som räknas vara nästa stora fixstjärna.

Björn körde fjolårsbilen medans webber rattade den nya R5an.

Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Det skulle väl då vara för att han varit erbjuden att ratta en Merca i DTM-serien. // CB.

tycke mig läsa någonstans i morse att Williams hade bästa kvaltiden i går...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.