AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
592

Olika folk i olika forum på samma sida...

Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Man försöker ju hålla sig till rätt forum för rätt sak men det är bara i det här(m3,m5,alpina...) forumet som man får några seriösa svar....(?)

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
Jag bedömer att man oftast får seriösa svar oberoende av vilket forum man skriver i.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
håller med kalle...
oftast tycker jag man får kanon bra svar!
Denna sidan tillhör internets absoluta gulddivision!
Jag tycker det är hög seriös nivå på det här forumet jmf med de flesta andra motorforum jag besökt. Med så många aktiva användare som finns här är det destå mer imponerande. Visst spårar en del trådar ur, BMW vs XXX osv. Men jag har då till 95% fått utomordentliga svar på de seriösa frågor jag ställt.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Håller med de 3 tidigare talarna.

Detta är ett forum med de bästa folken, de bästa svaren och de trevligaste bilarna.. =)

---
Mvh.
Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!"
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Läs mitt påstående alla igen... tror ni missuppfattade det hela eller så har jag vart otydlig...

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Mr Vanos:
Ja..jag förstår vad du menar..
Faktum är att jag bara skriver i detta forum (m3,m5,alpina).
Har ja hänt att man kollar in trimmning och styling också men...Jag tycker de är ganska bra och seriösa svar.

Fast en del får ju en del diskutioner att bli hur löjliga som helst..

///M3
Whatever, men du skriver ett påstående med ett frågetecken efter... I "Men det är" kanske det skulle ha varit "men är det" eller?

____
Reach the door with a breath and a scream.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Du kanske får förklara hur du menar? M forumet är lite mer nichat medans 3ser forumet är bredare och dessutom betydligt fler användare och dubbelt så många posts.

Tycker man till 90% kan hitta svaren genom att endast söka dom andra 10% får man ett bra svar på inom 48h. Otroligt bra tycker jag.
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Vanos: Läser du inte i de andra forumen? Gör som många andra och ögna igenom "100 senaste" så får du se att ALLA delar av forumet håller extremt hög klass...

Två bilar är fler än en..
Om jag har ett svar som jag är säker på,,
Ja då kommer ett svar...
Men dessa svar som innehåller: Tror, Kan det inte vara, mm tycker jag känns lite överflödiga.
Så jag förstår vad du menar med din fråga Mr Vanos.
Lite mycket tomt prat förekommer det absolut.

Micke
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.