|
|
|
|---|---|
| tjena, satt i en 3,5 i min e30, sköt loss en kylslnga, var mitt egna fel var inte riktigt åtdragen, men böt den o fyllde på och lufta allt igen, men tycker att mina slangar e vädligt hårda, kör med kylaren från e 30, vet inte om det kan ha med saken att göra, det kyler bra iaf, | |
|
Kylarlocket skall öppna vid 2 bar. Byt lock och se om det blir skillnad. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
oky,, vad e normalt tryck i ett kylsystem ? inga problem med att det kokar ut lr över på nått vis, tycker bara att slangara e oroväckande hårda, inte kul att köra stopp e detta väder,, |
|
|
mina e knallhårda o det har dem vart på dem 3 bmw jag haft. /Steffee |
|
|
Dom ska väl vara hårda? Det är ju övertryck i systemet.. Kan man klämma ihop dom lätt så är det inget bra, för då är det nånstans det inte är tätt... Två bilar är fler än en.. |
|
|
skönt att höra.. sköt tyvärr en slangj**el till nere på stan, tog en sån med massa ringer på som att går o böja hur man vill, men antar att den gick emot en remskiva, tack för infon får gasa vidare i morn Mvh Ragge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.