|
|
|
|---|---|
|
Tja! Kan bara inte vänta tills de kommer! är det någon som känner till någon bra sida för monterings anvisningar, har sökt i forumet men hittar inte mycket. Är det saker som måste kapas och klistras eller är det bara att montera, vad behöver man för justeringar och sånt. Väldigt, ,,,, väldigt tacksam för tips. Jag har en tendens att böra skruva på en gång utan att undersöka hur det igentligen ska gå till. | |
|
Länk Kolla: Länk , står kanske mer där. Annars sök på forumet. |
|
|
Tack Jonas! |
|
| Var så god, angel eyes är sååå snyggt! :) | |
|
Hammar har gjort ett reportage på sin web Länk |
|
|
Jag blev lite skrämd när det stod massa kostnader för ditt och datt men sedan upptäkte jag att han har xenon orginal på den blen! Annars jävlig coolt |
|
|
LO528: Får man fråga vad det gick loss på samt vart du köpte dem? Är lite småsugen själv.... :) En fråga till ang. en ev budgetvariant: Det ska finnas lampor (H7) som ska ge ca 50% bättre ljusbild. Är det bara att i så fall, montera in dessa? Det blir tex inte för "varmt" för reflektorhusen eller att det krävs annat kablage tex? Tackar för ev svar. Novis vad det gäller belysning... gocreate |
|
|
En till budgetvariant,jag hade blåa 3w lampor i p-ljuset innan jag köpte faceliftet. p-ljuset och dimjus var nästan snyggare än faceliftet. Saknar lite att man ej kan ha småblåa lampor nu. /Thomas |
|
|
Jävlar, satan, rattans också! Skulle åka in till banken och betala de där jävla facelift strålkastarna och de ville ha 900 kr i avgift. Är svenska kronan så låg. |
|
|
Avgift? vart har du köpt dem från egentligen? inte sverige uppenbarligen. Inom EU kostar det numera 10kr att föra över pengar, direkt till en säljares konto. så vad är det för typ av betalning/överföring som kostar 900:- om man får undra? bara så jag vet att akta mig för det:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.