|
|
|
|---|---|
|
Nu när man har bytat till en 7:a igen så blir det till o byta tillbaka till detta forumet. Ska hämta en 740ia -99 på torsdag,blir ju lite mer plats i en sån jämfört med M3 cab. Navi/Tv ortoped stolar o massa annat lull lull,, Sen på fredag tar man den på en riktig provtur till Österrike o åker skidor,, Ajaj va gött det ska bli med stor bil igen,,, | |
|
Låter trevligt... Nu är jag inte världsmästare på svenka men det heter Bytt eller bytit till inte bytat :) Det finns en hel del att läsa om ämnet om du använder sökfunktionen :) --- Min E30: Länk |
|
|
byt -a -er -te -t direkt från saob =) "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| svenka låter ju inte bättre än bytat :-) | |
Gemini__ |
Inte för att det är det den här tråden ska handla om, men har också observerat att riktigt många använder ordet "bytat". Blir inte klok på det. =) Beror nog på vart i Sverige man är bosatt, kan tänka mig att man uttrycker sig så på vissa ställen. Och så översätts det i skriftlig form. Mvh: Thomas Länk |
|
Har funnits en (numer borttagen) tråd om detta tidigare. Just bytat förmodar jag är skånskt? Skitsamma, grattis till en utav marknadens mest prisvärda - och - bästa bilar! |
|
| Tackar,, det ska bli skönt med plats.. | |
|
Yes gratulerar till en drömbil! Om man ändå hade fast jobb hade en E38 inte suttit fel, omöjligt att få mer bil för pengarna! och Acey har rätt, Bytat är typiskt skånska. Vem bryr sig om svenska när man kan prata skånska? ;) Men nu lägger vi ned den diskussionen tycker jag! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag säger bara grattis!!=) Ny bild 24 Dec- Länk |
|
|
Ta det lungt bara ! Lätt att förhasta sig med en massa galopperande kusar under huven. Var "plockar" du hem den i från ? Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
bara att gratulera till bilen. men vågar du köra så långt i en bil som du inte känner??? ett het tips är tag med dig en varm tröja att ha i bilen om det blir ett stopp, och du ta med dig vantar o mössa också vet ja. sen är det inte fel med en varm o go kvinna brevid som har varma händer, men trasla inte in delarna i ratten när du kör. mycket nöje!! OVÄSEN |
|
|
" Oväsen " Tack för omtanken... kvinnan ska med hon oxå... Finns ju hela Tyskland o reparera om det går sönder,,, :) |
|
Scheckheft |
Hej Grattis till bilen. Vad innebär en massa "lullull"? Gemini: det heter "var i Sverige man är bosatt", inte vart. Vart använder du när du ska markera riktning (vart ska du gå?), var bestämmer läge :). Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Anders T: Välkommen tillbaka!!!!!! "BMW make the world faster" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.