|
|
|
|---|---|
|
Idag gjorde jag bort mig lite i trafiken... Jag körde hem från tjejens lägenhet och stannar vi ett rödljus, i väntan på grönt så tar jag en snabb titt i backspegeln och ser en svart sportbil som närmar sig med en ganska respektabel hastighet. Det visar sig vara en svart E31, den stannar snett bakom min bil för att backa in i en parkeringsficka vid väg kanten. Tittar på när han fickparkerar sin E31a och nu tycker jag att det har varit rött lite förlänge, tittar på ljuset, fortfarande rött.... jaja... bara att fortsätta spana på E31an... sitter och titta på E31 inågra sekunder till, så hör jag ett litte däckskrik som varar i en halv sekund, vrider på huvudet så ser jag en arg gammal tant som kör om mig vid rödljuset i sin fiesta. Det måsta ha varit så att hon stannade bakom mig och jag måste ha varit så fokuserad på E31an att jag missade att ljuset slog om till grönt... så det måste jag ha fortsatt titta på E31an tills det hunnit bli rött igen och sen grönt för andra gången innan tanten bakom fick nog. Pinsamt, men E31an var iaf riktigt snygg! :-) 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! | |
Aldric |
E31? |
Aldric |
Kunde du inte sagt 8-serie istället. Jädra diva ... *S* :) |
|
När jag pratar om BMW med folk som förväntas kunna BMW så brukar det heta E31, E65, S38B36 eller en kombination av dessa som tex E34 S38B38, blir mkt enklare än att säga 5 serie, då 5 serie är något diffust och kan vara E12, E28, E34, E39 eller E60. Säger jag E34 så förstår förhoppningsvis alla vilken modell jag refererar till. Helt enkelt för att vara mera specifik! 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Ja, det kunde ju varit en E41 8-serie... Mer specifikt åt folket!!! =)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.