AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
518

Värde 320 Cab -96

ma
279
martin_gbg
330i Cabriolet M-Sport -08
Hej!
Vad kan följande bil vara värd?
320 Cab -96a 10500 mil, utrustad med svart skinn, m-paket (fram+bakspoiler samt sidolister), eltak, cd-stereo, hardtop i bilens färg, vindskydd, sommar+vinterdäck, stolsvärme. EJ AC. Tyskimport.
Förutsätt att den är servad regelbundet och är i normalt skick.

MVH
Martin
95 tusen
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
80-90tkr i dagsläget kanske något mer lättsåld i vår.
Mvh
Asken
ma
279
martin_gbg
330i Cabriolet M-Sport -08
oj oj..det va inte mycke. kollade på mobile.de, där ligger de allra billigaste i den prisklassen..
hade räknat med ca 130'
tack för svaren!

MVH
Martin
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Nä det lät ju inte alls positivt.
ligger själv inne på en cabbe, den är visserligen en 325:a men har å andra sidan gått 17 000mil. Annars är det i mångt om mycket samma.

Jag trodde att man kunde få loss en sådan för 125 lätt.
Hej,

Jag har nyligen hämtat mig en cabbe och priserna i tyskland gällande lilla 318 börjer på 85000kr för normalmilade bilar. Skall man sen ha en mycket fin bil med mycket utr, okrockad mm mm så önskar jag lycka till med att hitta en fin bil för under 13000mil för under 90-95. Sen skall man ta hem den med alla kostnader och som i mitt fall köpa vinterdäck, hardtop mm mm :)

Visst priserna är låga men en fin bil kostar mer än de 80-90 som asken skriver anser jag som letat och letat och vet hur "dom billiga" bilarna på mobile är mm.... Detta är dessutom en 318.. 320 och där över borde vara ännu dyrare men det var inte av intresse för mig och därför är jag mindre insatt i priserna. Vänta med att sälja till våren, då kan man tjäna en slant.

Din bil Martin hade jag köpt för 115 lätt om jag sett den för nån månad sen och den var i det skick jag önskar.

Mvh
John
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.