|
|
|
|---|---|
|
Någon som har bra tips till trimmning av bromsar till E28:an. (535i). Någon som vet om E34:ans fjäderben passar "bolt on" eller med lätt modifiering på E28:an. Eftersom t.ex 525 Touring har ganska fina bromsar på grund av sin vikt tänkte jag eventuellt ta hela fjäderbenen från en sådan. -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- | |
| Försök att hitta 4-kolvs oken från bmw 750 passar rakt av | |
|
Kallis: Vilka årsmodeller av dom oken passar rakt av? Alla eller? -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
|
vet inte exakt vilka som har 4 kolvs oken testa sök på forumet så hittar du säkert svar På denna länken hittar du lite mer om att uppgradera bromsarna på e28:an Länk |
|
| jag skulle iaf ha kört på m5:ans bromsar 95:ans då alltså | |
|
SÖK!! Jag har skrivit vad som passar på e28. nej e34 fjäderben passar inte på e28an..och jag ser inte varför det behövs, orginal funkar bra på gata...om du ska göra något med fjäderbenet är isf en ombyggnad så du tex kan annvända 2,25" fjädrar och löst undre fjäder säte. M5ok är ok...men det är fortfarande singelkolv :-( nackdelen med 750oken är begränsad tillgång samt problem att hitta belägg för ban bruk för vettiga pengar. Har ev fått tag i någon som kan limma. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.