|
|
|
|---|---|
| Jag funderar att sälja min 735i -91 mot en Bmw 525 24v Vanos -93 gör jag et bra byte eller ett dåligt byte och hur är komforten i en 525a mot för en 735a vad tycker ni sitter man trångt eller...jag funderar på en billig vinterbil thats it... | |
|
Hej. Rent spontant tycker jag nog att du byter ner dig, framförallt komfortmässigt. En 35'a är väl inte så dyr att hålla igång, även på vintern. Är man sen van att åka fläsk då blir det trångt i en femma :) Lycka till hur du än gör. Mvh Pontus N. |
|
|
Ekonomiskt sett byter du inte ner dig, men en 525 tröttnar man snart på jämfört med en 735. Har haft båda bilarna. BMW CS #5139 |
|
|
Tycker iaf. inte att det skadar att prova såvida man inte byter bort en mycket speciell bil man aldrig kommer kunna få tillbaka , 735 är dock ganska vanlig :-) Men jag tror definitivt du kommer vilja ha en 7:a igen såfort den första februarisolen tittar fram. Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED ! |
|
|
wadel....735:an vanlig??En 525:a är absolut en vanligare syn på vägarna.Om du ska ha en vinterbil>>>Köp en E28:a :) Ok,slitna 735:or lär man hitta "när som helst" men "välhållna" 735 E32 M30 är inte sååå lätt att hitta.. Har man en fin 735:a ska man inte byta bort den i första taget,svårt att hitta en fin igen enligt min erf...Tittade på en del "lik" innan jag "hittade" E32:an jag har nu(hyffsat fin :)). Mvh Janne. |
|
|
Suck,blev lite "fladdrigt"i mitt inlägg ser jag. Det där om E28.an var naturligtvis riktat till frågeställaren "bmwkillen740". Mvh Janne. |
|
|
hej okej för den jag köpte jag förstår mej inte på larmet alltså aktiverar den framme i huven det är larm av märket PIRANHA och när jag vrider om lilla nyckeln under huven till ON så lyser varningsblinkersna till och den RÖDA lampan på luftgrillen lyser men så fort jag hoppat in i bilen och försöker aktivera fjärrkontrollen så händer inte ett skit. Då börjar det ljuta hela tiden så man får ont i öronen är det fel på larmet eller är det inte på den Röda punkten man aktiverar den eller?? Fattar inte vad som är fel köpte en fjärrkontroll av Paap Reeder men den funkar ju inte är det fel typ av fjärr den kanske fungerar på en 735 -87,88 ? Sen har jag ett annat problem, jag tog bort standard filtret och luftboxen satte dit ett Open-Air-Kit men nu vet jag inte vad som är fel egentligen för nu när jag står på tom gången så går den från 900 varv upp till 1000 stup i ett låter woom woom wooom å då vet den väl inte hur mycket mängd soppa den vill ha eller ?? för jag vet inte hur mycket jag får tanka den egentligen....Den enda rost jag lyckats hitta på den är i framskärmarna längst ner men jag har lyckats tagit bort det med primer och lackera den...Enda projektet som är kvar nu är väl att ta bort repan på bakskärmen och stenskotten på huven sen blir den fin....Men jag gjorde ett bra byte med killen han fick min bärbara dator och jag hans bil. Hade en 735a silvrig förut automat som pappa hade men den var full med rost och jag förstår mej inte på en del som äger en beemer varför man inte håller den i bra bruksskick nä en del tycker det är perfekt att den blir sliten i lacken. Nästan alla beemers jag köpt har varit matt i lacken så man fått gjort en lackrengöring så den återfått sin glans...Men jag har faktiskt tur att ingen jag köpt har varit rökt i...Vill inte ha en gul inredning direkt...Tycker ni att han som säljer bmwn på Länk är dyr? han tar för en Bmw 525 24 ventiler -93 som gått 28000 mil med skinnklädsel, AC, Airbag m.m för 49.000:- han frågade hur mycket jag ville ge i mellan på min 735a och den bilen...Men om den gått så mycket ska man behöva ge så mycket för en sån bil egentligen tänk om jag blir lurad...hmm men hjälp mig svara på frågorna :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.