|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har nyligen köpt en 328i-99, och i annonsen stod det att det var Automatiskt avbländande bakspegel. Men när jag tittar i instruktionsboken verkar det som att det ska finnas en liten "prick" i spegeln, och det har inte jag! Under spegeln sitter "larmlampan" så det finns ingen spak som på de gamla bakspeglarna... Kan man testa detta eller? Mkt tacksam för svar Mvh Captain | |
|
Mycket enkelt. Jag har kört några e46 med larm och utan avbländbar backspegel. Kan du ta tag i larmlampan även kallad klownnäsan och snurra på den så att spegeln bländar av så vet du att du inte har aut. avbländbar backspegel. De är bara standard på 330 och eventuellt m3 såvitt jag vet. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Tack för det snabba svaret! Kan man kolla detta i dagsljus? Ser man på spegeln att något händer? Mvh Captain |
|
|
Ja den vinklas ner på samma sätt som om du drar i den lilla flärpen på en standard spegel när du snurrar på klown näsan. Är klownnäsan stum så har du med stor sannolikhet aut avbländbar backspegel. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Har du inte "pricken" i spegeln är den manuell. Alpinan såld !! Letar Porsche..... |
|
|
Nu har jag kollat och den är manuell. Tack för svaren! Mvh Captain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.