|
|
|
|---|---|
|
Kolla hemsidan. Kommer att uppdateras allteftersom... [url]Länk | |
| Lyckades inget vidare med länken...adressen är iallafall www.bmw350.tk | |
|
Ser trevligt ut :) ///Jesper |
|
|
Mycket intressant :) Jag trodde aldrig en V12a skulle få plats där. Angel Eyes: Hur löser ni viktfördelningen så att den blir jämn? |
|
|
Ser mycket trevligt ut. Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Som targa säger så ser de mycket trevligt ut. Måste säga att ni är i en liten verkstad och huserar;).. Personligen får man nöjja sig med en lyft och inte 2 - 3 som du/ni har ;). Mvh //uffe |
|
|
Ser fint ut! Då blir det V12 och dubbelturbo till sommaren då... ;-) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Ser ut som ett riktigt roligt projekt. Blir det någon långloppsbil, eller vad är tänkt? |
|
|
Angel Eyes hur blir det med en eventuell besiktning av bilen, kommer det att funka tror ni??? Lycka till *ler avundsjukt* Har själv gjort en del extrema motor ombyggen för många år sedan.....!!!! Mvh Jonas Har haft minst 200 bilar på 10år och BMW är klart OUT STANDING!! |
|
|
Foppa >> V12:an är inte så värst mycket tyngre än sexan. Tolvan är ju i aluminium. Skiljer 10-15 kg eller nåt. Oljetråget måste flyttas också för annars blir motorn för "hög". Bonje >> Hehe...det som gäller till vår/sommaren är att få allt att lira. Men nästa vinter blir det väl till att utveckla konceptet. mc_fox >> Nä det ska bli min "sommarbil". |
|
| Härligt projekt! Ser ut som ni är hos P L bil & motorteknik? | |
|
Nice projekt! ;)) hehe Länk |
|
| Er det E-30eller E-36 du skall bygge V-12 i? har sikkert en del tips til deg siden jeg har en E-30 med V12 som jeg bruker som vinter bil... | |
|
Är det bara jag som inte kommer åt sidan? Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu Länk sidan för Bmwtokar! |
|
|
Nej... inte jag heller. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Funkar klockrent för mig Länk BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
| E-30 V-12 >> Det är i en E36:a som vi bygger. | |
| Nu är sidan uppdaterad... | |
|
Är det hos Bil & Motorteknik ni håller till? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Nu är sidan uppdaterad med bl.a lite nya bilder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.