AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
436

BMW 735I -90

Hej

Vad är ett vettigt pris på en 735:a-90 (imp 99) som gått 24000mil? Den är i bra skick men saknar skinn och en del är nytt och bytt. Den har 17" och dessutom en vinge som jag inte sett innan som faktiskt var snygg och såg fabriksmonterad ut samt en frontläpp.

Jag vet inte mycket mer utan undrar bara mellan tummen och pekfingret.

Mvh
John
Hovmästarn
35' kanske
25-35' skulle jag tro, denna typen av bil utan skinn brukar bli billiga. Om du är intresserad av en e32 skulle jag tipsa dig om att titta på 93 och 94 or, de sista årsmodellerna vilket brukar innebär att de inte har så många barnsjukdomar samt att de ofta är välutrustade.

Simon
BeeMWe playboy
Bajsbruna celicor är grejjer d!

Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Möjligen en E34 525-535(ej röd/vit) i bra skick med lite lulllull. S-bok. Gärna nära Uppsala/Sthlm.

(M)irc Dalnet #bmwpower
Precis herr PlayBoy, Har inte kört Celican sedan 97..."tvingades" ta den i ett byte mot min celica 87:a. Har ett namn på den äldre, "rishögen"....som kuriosa har den återcirkulation av luft i kupén.

Hur går det i ditt sökande? Kanske får du börja tänka på att importera eftersom du hållt på ett tag och annonsera nu....eller har jag fel?

Simon
Max 40.000:- om den inte är exceptionellt fin.
Skinn eller inte är ju en smaksak men brukar dra ner priset en del.
Bra att den är importerad, en stor fördel på en bil som gått så långt (ingen rost).

//Sniffer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Runt 35.000-40.000 kronor skulle jag tippa. 17" hjul är ju inte fel heller. Import är bara ett plus.

//Schnitzer
BeeMWe playboy
Har några e34 på g nu, det kan nog bli nått av dem. Importera kommer jag inte göra iaf, det är för jobbigt :)

Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Möjligen en E34 525-535(ej röd/vit) i bra skick med lite lulllull. S-bok. Gärna nära Uppsala/Sthlm.

(M)irc Dalnet #bmwpower
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.