|
|
|
|---|---|
|
UNDRAR OM NGN HAR SETT EN SEDAN 01:a E 46:a med coupen's strålkastare? e sugen o byte mina strålkastare till en sådan som finns på coupe modellerna ...ser mer aggresivare ut :) undrar om de går eller passar min bil? ngn som vet?? BMW M-POWER | |
|
Om du skall byta måste du åtminstone modifiera/byta båda framskärmarna. Troligen måste du även modifiera/byta motorhuven och stötfångaren med.... Dvs. inget litet projekt, även om allt går om man bara ger sig tusan på det! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Är det skillnad på cupen och sedanens strålkastare? Tänker ni kanske på den faceliftade? |
|
| Det är skillnad. Hörde talas om någon som hade gett sig in på det och fått ett h-lvet!Måste ha varit här jag läste det. Sök... | |
|
Aj da , det var inte bra...om de e som du säger att man måste byte de ena efter det andra , kommer det att kosta skjortan ´... då går min dröm inte i uppfyllelse :-( dem e så snygga strålkastarna på coupe modellerna...spec blinkersen som ser ut som halvmåne :-) ger bilen en grym look.... ngn som håller me? BMW M-POWER |
|
| Jorå, dom är grymma! Du får prova dig fram med ögonlock i papp... =) | |
|
Gino: Syftar du på coupen före eller efter facelft? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Efter lite studernade av facelift blinkersen så ser jag att dom är ganska lika mot strålkastaren. Men de är alltså detta fenomenet du tycker är snyggt: Länk Länk Länk Jag håller med dig, de ger en klart råare look. Att bygga detta på en sedan får nog ses som onödigt jobbigt samt kostsamt som konstateras ovan. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Wendtan exakt vad jag syftade på ....hmmm vilken fin bild du hade tagit fram... börjar vattnas i munnen när jag ser dem strålkastarna hihih :-)) BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.