|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är jag ute lite för tidigt kanske, men hur var det med intresset för en Värmlandsträff till våren? I första veckan av april alltså när alla fina BMW börjar rulla ut.. Vart håller träff-arrangören Marzocchi hus? Han har inte skrivit på forumet på länge? //HD91 - M5 E34 Limousine register - | |
|
Tjena. Jo, jag och Marzocchi håller på att planera träff. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Bra! Men planera inget utan mig bara =) Skriv här i tråden. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
April låter bra! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
Mr Hamann |
Vart brukar ni ha träffen? Man kanske svänger förbi... :) // Mr Hamann |
|
Karlstad (Wåxnäs) har det varit, och det är väl att föredra även i fortsättningen. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Ja Wåxnäs verkar vara bäst Jag ska rådgöra med Marzocchi vad han tycker för datum. Vad tycker ni här. Vi har funderat på att ha en träff i början innan sommaren sätter fart, då när folk börjar ta ut sina "pärlor" på vägarna. Sedan en träff i sommarvärmen då man kan komma i kortbyxor och en sliten t-skirt för den som vill =DDD Vad tycker ni om att ha en träff i slutet av April + en träff i slutet av Juli? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Det låter som väldigt bra tidpunkter tycker jag! Fredag, lördag eller söndag, och kvällstid är ju en förutsättning. Den andra träffen i juli skulle man kunna lägga på en söndag, då det är i gång på Örsholmen samtidigt, karavanen kan avslutas därborta då. I april har det inte kommit igång där riktigt så då kan vi avsluta vid Helmia som förra gången, eller annan stor plats. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Precis det låter mycket bra. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Vi för se om jag kan vara med i år men det låter ju bra.. varför måste vara ju på kvällen tycker bara inte om att köra tillbaka hem när det är mörk bor i Ludvika + att man kan se inte riktig pärlorna....=) Ja men ändå kanske stannar där på någon hotel och festa lite.... M.V.H Mauricio |
|
|
Jag kommer! //Schnitzer |
|
|
Träffen kommer antagligen inte bli jättesent på kvällen. c:a 18:00 och då är det ljust ute. Väntar fortfarande på mail ifrån Marzzochi, så att vi kan "spika" datum och tid. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Låter bra tycker jag med men jag saknar ju en bil av "rätt" märke ;D |
|
|
Det var synd dä DMC. It´s a meeting for Bmw only =P Eller så här kan man ju uttrycka det hela: Bmw parken erlaubt. Alle anderen werden ABGESCHLEPPT!!! Mvh/ =DDD Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
DMC: det finns fortfarande gott om tid att råda bot på det problemet! - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Highspeed_M5: Man kan vara enbart åskådare om man inte har "rätt" bil ju =D Hmm översätt gärna till svenska eller skriv på spanska så förstår jag det där andra ;D HD91: Jajjemensan det gör det! |
|
| Låter bra med några träffar! Kommer förhoppningsvis med någon av bilarna, beror på hur tidigt det blir. | |
|
NÅN SOM ÄR ME PÅ EN KARAVAN FRÅN STOCKHOLM ELLER NÅT LIKNADE..... 6CYL |
|
|
6CYL: Ja vi ser gärna långväga gäster. Det är bara kul det. När vi hade träff i sommras kom det en ifrån Sthlmm. Så här såg föresten träffen ut i sommras, om någon har missat det. Länk Mvh BMW PARKEN <---ERLAUBT---> Alle Anderen Werden ABGESCHLEPPT!!! Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
DMC: Den lilla frasen på tyska betyder i övrigt unge fär så här: Endast BMW parkering. Alla andra bilar kommer att bogseras bort. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Var har Marzocchi tagit vägen? Har inte fått nått svar ifrån honom Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.