|
|
|
|---|---|
|
Nuså är bygget snart på gång.. Återkommer snart med uppdaterad info! | |
| Vad är det för kompressor ? | |
|
Nuså har den kommit, autorotor 3150 samt lite plock till. Får se om det hinns skruvas något ikväll/natt =) Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
|
inget skruvande ikväll. någon som har sett nån autorotor installation i en e30? kan ju vara kul med lite ideer. Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
| www.jepp.nu | |
| Fräckt! Vad klarar den kompressorn för laddtryck? | |
|
för lite bilder =) mj 1.4 bar har jag för mig Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
|
lite bilder.. Jag är ingen htmlkodare =) det kommer mer bilder så småningom.. Länk // Danne Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
|
tjenare! Z kan du inte maila all info om ditt bygge till mig för jag vill göra ett liknande bygge nästa vinter! Kostnader mm mm det vore väldigt snällt om du ville göra detta! MVH nikke P.S. bilder kan du skicka också! |
|
|
Det ska väl skruvas lite mer i helgen om jag hinner, ska försöka ta mer bilder.. samt en motortvätt =) // Danne Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
|
Hur går kompressorbygget? Är det klart eller står det stilla? elpe300 Bilen: Länk |
|
|
Intressant detta eftersom ja går i samma tankar... _______ /Chrille |
|
| Klart intressant detta, vad går en sådan kompressor loss på? | |
|
Bara att instämma skulle vara intressant att veta. Även hur mycket effekt som är rimligt att få ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.