|
|
|
|---|---|
shqiptar |
någon som vet om en AC-kondensor från en bmw 328i cupé -98 passar till en bmw 316i sedan -94 ? alban power |
| GÅ in på Länk och jämför, dom har bilder på samtliga kondensorer med anslutningar och mått... Bara att knappa in reg nr. och jämföra det.. | |
|
Ja. Det är samma kondensor som sitter på alla E36, oavsett karossform eller motorstorlek. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
shqiptar |
tack för sidan. efter att jag kollat så passar bara sedan 328i men inte cupé, kan nån mer kolla så att jag e 100% på det. alban power |
shqiptar |
Erikw, men det står bara sedan där när man kollar vilken modell det passar , står inget om cupé iaf alban power |
|
BMW:s artikelnummer är 64 53 8 373 004, samma för alla E36. Jag gjorde även en sökning i Länk och fick även där uppgiften att kondensorn med deras benämning "8FC 351 036 341" passar alla E36. Du måste trycka på "3 Coupé (E36)" - gör ett försök till, så ser du själv. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
shqiptar |
stämmer. men när jag fråga dom på Karstorps så sa dom att Den borde passa , så det va konstigt att dom inte sa JA DEN PASSAR dom jobbar ju me sånt då ska man väl veta...prsiet dom gav mig va 1330kr + moms e det rimligt eller va säger ni ? va blir det med moms? alban power |
| jag jobbar med ac och jag tycker det är rimligt, de kan ligga upp mot 3k, det är 25%(332,5:-) men sen skall den fyllas på också vi tar 1520 plus moms inkl arbete,samt spektra fyllning och provtryckning | |
shqiptar |
men det e 100% att den passar eller? alban power |
| huvudsaken är att slangkopplingarna är detsamma som på kondensorn, | |
shqiptar |
hur vet man om dom e det ? f*n va jobbigt när folk ska säga det BORDEEE passa , jag vet inte om jag ska köpa den kondensorn från 328i cupé -98 . va säger ni andra? alban power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.