|
|
|
|---|---|
|
varför ser man alldrig att folk tar bort den elendiga skyddslacken eller vad det nu är på lite äldre bilar som är på motorn den blir som ny + lite silicon på gummi o plast så här ska det se ut Länk efter 39000 mil mvh matte | |
|
Lacken måste väl sitta där av någon anledning, eller?? Ärligt talat tycker jag inte heller att det är så snyggt med gulaktiga motordelar. Men det ser ut som den svarta kåpan i mitten på motorn saknas på den bil?? BMW CS #5139 |
|
|
Det ser fräscht ut, hur gjorde du? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Den svarta kåpan + tändkablar saknas på bilden men den svarta kåpan vill ja inte ha där det ser råare ut utan det är ju faktiskt en 12:a den vill man se så mycket som möjligt av eller??? jag tog en stålborste o borstade rent helt enkelt det blir lite repigt på strecken o "BMW" men det går fint o ta lite smärjelduk (sandpapper) på en kloss o dra ett par ggr så ser det ut som det brukar eller som ja gjorde polerade det blankt skitfräscht så får ni säga vad ni vill lacken är nog till för att skydda aluminiumen för att feta rika gubbar inte pallar eller kan hålla det fint....hehe klart det är mvh matte |
|
|
glöm inte att ta bort lacken på övriga motordetaljer den skiten är ju på ALLT **#%"#¤ me men det blir fint efter jag har då ALDRIG sett en sådan grann motor (lustigt) mvh matte |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.