|
|
|
|---|---|
|
Hella Rally funderar jag som sagt på. Varför vill man ha blå. Funkar det bättre i snö som gula eller vad har det för betydelse förutom att de är dyrare och den estetiska biten? //Jocke | |
|
Rent utseende/modemässigt! Blå linser ger sämre ljus än ofärgade! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Har provat spritt språngandes nya modeller med ca 2 veckors mellanrum. Hella Rally Blue och Bosch Bigknick vanliga vita. I snöfall är de blåa strået vassare men i övrigt så tyckte ja både räckvidd och hur bra man såg var boscharna klart vassare. Det blåa skenet e ingen höjdare när det inte är snöfall men sen kan man ju väga in att dom e mycke snyggare d blåa åxå =) Ja kör upp i norrbotten så har provat en del xtra ljus i mina dagar ändå. B M W - Do I need to say more! |
|
|
Finns någon blåplastfilm som man kan klista på också för att få den "balla blåa färgen" enligt polaren som kör lastbil...mvh dutta |
|
|
Plastfilm finns i många olika färger. Jag lät glasmästaren montera ofärgad skyddsfilm på mina Bosch Navigator. Funkar klockrent!!! Inte ett stenskott än och jag kör minst 500 mil i månaden. Filmen är helt optiskt klar och påverkar således inte ljusbilden. =) Hans Olof BMWCS Nord #5381 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.