|
|
|
|---|---|
|
Kollade pris på försäkring på en 325ik-87. Jag fick en chock, den var lika dyr som M3 3.0:an jag hade i sommras! Inte ens säljarna kunnde förklara hur det kom sej. Kan någon f-bolagsvänlig förklara detta för mej? MVH.Jörgen second place is the first looser!!! | |
|
Måste ju bero på skade frekvensen för modellen i fråga, din ålder samt ev. adress. Kolla hur den är klassad ! Sen kan du för kul skull samtidigt höra med bolaget hur mycket de kommer att ge dig i ersättning om bilen förblir försvunnen eller totalt demolerad. Därefter kan du ju fundera på om det lönar sig med mer än trafikförsäkring på ditt tilltänka objekt. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Min ålder är 27år men den borde ju inte vara relevant när jag jämför en 325ik -87 men bmw:s mest skadedrabbade modell! MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
|
Min ålder är 27år men den borde ju inte vara relevant när jag jämför en 325ik -87 med bmw:s mest skadedrabbade modell! MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.