|
|
|
|---|---|
|
Ska skruva bort växellådan på min M535 och undrar bara om det är nåt speciellt jag bör veta om? Av erfarenhet vet jag att det alltid finns nåt litet knep som kan vara till hjälp och underlätta... Har aldrig plockat bort en låda på en bil med hydraulisk koppling förut, är det nåt som är bra att veta där? Tack på förhand! Länk Mvh Tjäder | |
|
inga konstigheter...du kan släppa slavcylindern från lådan för att slippa lufta den! 3/8 hylsor är bra att ha tillsammans med ett ledat 3/8 handtag. Jag är lite osäker på om du har torx bultar på din bil, men om du har det så undelättare en sådan block nyckelsatts mycket;-) samt även en 12 kantig 8mm lednyckel, när du har fått släpt dom övre bultarna så är det kanon att veva ut bultarna med. |
|
Paap Reeder |
Hej! Dela inte kardanen ..... utan att först körna upp (om originalmärkningen försvunnit). MVH /// Paap R |
|
Ok, har kollat och jag har torxbultar. Ska kolla med en kompis som jag tror har en sats nycklar liggande. Ska även kolla upp märkningen av kardanen! Tack för hjälpen. Länk Mvh Tjäder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.