|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett lätt knorrande ljud som verkar komma någonstans från högra delen av motorn. Är det nåt som är normalt eller? Jag har bytt remmar och rullar i tron att ljudet skulle försvinna. Det är ju ganska irriterande då det är nästan det enda som hörs på tomgång. | |
|
Är det ingen som vet om v8an |
|
|
Högra delen, från förarstolen sett då eller ? Om det är så kan det väl vara ac-kompressorn som "knorrar". Det är ju inte så lätt att beskriva/förstå ett ljud skriftligt. Är det däremot höger sett framifrån så kan det vara servopumpen. Är ljudet konstant eller varierar det med varvtalet? Försvinner det ibland ? Mvh Pontus N. |
|
|
Höger sida sett från förar plats. Ljudet hörs bara ibland. Jag har provat att dra lös ac remmen och fläktremmen men då hörde jag inte det just då. När jag står över hö skärm så tycker jag att ljudet kommer ganska långt frammifrån och högt uppifrån,men det är ju ganska svårt att höra exakt var det kommer i från. Sitter det nåt annat på hö sida som kan låta? Jag trodde från början helt säkert att det var en spännrulle som lät. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.