|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
|
Håller med föregående talare, underbara vägar ni hade valt ut! Det här får vi göra om :-) MVH, E38B12 |
|
|
Mycket Kul Träff ! Så många snygga bimmers.... Vägarna var super och skit bra att vi lyckades hålla ihop så länge. Hmm var tog alla vägen vid sturup ? Tyckte all körde olika håll.. Ses nästa träff.... The Big Red |
|
|
Tackar för en trevligt träff med utmärkt vägval, vackert och underhållande. Har lagt upp lite bilder som jag tog Länk /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous deeptone" |
|
|
HEL KUL TRÄFF!!!:):) KLART MAN KOMMER NÄSTA GÅNG OCKSÅ! SYND BARA ATT MAN INTE KUNDE FÖLJA MED PÅ CRUSIEINGEN:( FÅR GÖRA DET NÄSTA GÅNG:) FORTSATT GLAD PÅSK ALLA BMW LOVERS:) The_BMW_Lover |
|
|
Kan bara tacka och buga för en fantastiskt trevlig tillställning! (och tack Wendtan för åkturen med 330...du har onekligen planterat en och annan myra i skallen på mig nu ;) Cruisningen var mycket trevlig (lär nog ta de vägarna en och annan gång mer framöver!) men var tvungen att styra den blå/vita propellern mot Lund vid 16-tiden pga stundande middag. OT: Någon som lade märke till den vita MB 190 som låg mitt i fältet under flera mil och som sedan "försvann" ? Var det någon från träffen eller var det endast en inspirerad katt mitt ibland hermelinerna :) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Tack till alla som dök upp, speciellt våra långväga vänner och alla Danskar - kanonkul! Cruisingen blev kanske lite lång, samt att det så klart är väldigt svårt att hålla ihopa fältet. Tyckte dock att vi styrde upp det ganska bra trots allt. Tyvärr så var det någon som förstörde lite av nöjet för min del genom att visa upp en rent ut sagt jävligt bedrövlig attityd gentemot oss som anordnat träffen.... Kristoffer, Mannen i MB:n är Olofs kompis, som var med på träffen. Förhoppningsvis vet han nu tills nästa bilbyte vad det är som gäller :-) Ursäkta förresten om jag var ohövlig och "ryckte ut dig" ur 330:n, fick lite panik där när folk började köra iväg till höger och vänster... Det var inte min avsikt att verka burdus! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jepp, helt klart nice. Var tvungen o svänga av vid Anderslöv för att skynda mig hem till min sons 6-års kalas :) // L Min bil Länk |
|
|
hehe ja fan jag såg den. Han bara gled in i linjen och körde med ganska länge. Vi hade många stora ögon på oss hehe The Big Red |
|
|
Kalle: Ingen fara, det var helt klart värt att bli resolut utdragen efter en åktur med en 330 ;) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Vill tacka Kalle o Mathias för en mycket trevlig träff, även om jag totalt irrade bort mig i storstadsdjungeln. Kanske var det ändå så som någon sa att jag drog vinstlotten som fick ligga på BRA på småvägarna för att hinna ikapp följet. Hela tiden med god guidning av Kalle! Togs även några bilder: Länk Tyvärr inte så många eftersom jag lämnade mina nyladdade batterier hemma o tog några halvtomma med mig. Smart ;-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Tack kalle&wendtan för ännu en nice träff! cruisingen var gjuten,dock lite lång kanske!? synd att inte alla hängde på när vi skulle köra bara..men sånt är livet! mvh aleks |
|
|
Ett stort tack till Kalle och Mathias för en trevlig träff (igen)!! Givetvis tackar jag också alla människor som dök upp och gjorde träffen trevlig och framförallt SEVÄRD med alla fina bilar!! Hoppas vi ses på fler träffar under året! /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Ja det var et gott träf men tycker också at cruisingrunden var liten lång :) ...bra med alle dom som mödte up. Nogon som vet hur många vi ca. var? Länk |
|
|
Mycket trevligt!! Hade bra tur med vädret oxå!! 1BJÖRN Länk |
|
|
Kan inte annat än hålla med om att träffen var mycket trevlig, många fina BMW att vila ögonen på.. synd bara att jag inte kunde följa med på cruisingen.. MVH///Christopher |
|
|
Tackar alla som tog sig tid att dyka upp, kort som långväga gäster! De var kul att få ansikte på fler nya forum medlemmar, samt prata med välkända forum medlemmar. Angående Cruisingen: Ja i efterhand så kan vi konstatera att den blev i längsta laget samt var lite för "teknisk" bitvis. När vi rekade kändes de inte alls lika långt, dock räknade man inte tillräckligt mycket på att ha ett släp på 25-30 bilar efter sig. Att en av vägarnas skick försämrats något sen vi rekade kunde man konstatera. Även om jag och Kalle Betalar omotiverat mycket skatt, (precis som alla andra) så kan vi inte råda över skicket på skånes vägnät. Det kanske skulle framgått tydligare att cruisingen var frivillig, då jag fick känslan av att vi var på något sätt en bov i dramat ett tag. Även jag har tagit en hop med bilder, men jag har tyvärr ingen serverplats ledig, Patrik/Micke har ni lust o hjälpa mig med det? Kristoffer L: Du har mail. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
wendtan: maila dom till mig så hostar jag dom. Min 528i Touring Länk |
|
|
Kan bara med glädje instämma i kören vad det gäller en LYCKAD träff. Nu börjar det bli lite bilder. :-) ---> Länk Fotade du något så är du väldigt välkommen att maila in dina bilder till mig så ska jag lägga upp dom oxå. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det vart ju en alldeles utomordentligt lyckad träff! Många fina bilar och tur med vädret! Tack till Kalle och Mathias för den gjutna rundan. Visst jag får erkänna att jag var utsvulten efter att bara halva var avverkad ;) Men vägarna och omgivningarna var helt superba, mycket körglädje där! Även ett tack till McDonalds Jägerso som hade vänligheten att servera mig en BigMac och Co + 3 cheeseburgare då BK visade sig hade stängt ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Tack Kalle och Mathias! Kanonbra att ni arrangerade träffen. Ni ska absolut inte ta åt er av att en enstaka person hade problem med hormonerna...lyssna istället på alla som tycker att det var bra! :) Jag vet att jag diskuterade med några om hur min soppaförbrukning skulle vara efter träffen och den hamnade på måttliga 1.09. Även jag har tagit lite bilder som kommer upp på Touringklubbens sajt inom kort. /Andreas _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.