|
Sida 5 av 10
|
|
|---|---|
|
Wendtan , jo då men det är lång historia :)) starre , ser det bra ut med en Mb på BMW träff :)) vi kan jo annars träffas nån helg o ta nån runda själva om du vill ? vem vet du kanske byter märke efter det :)) Keep Your distance this is a BMW . |
|
|
Maxad: JAAAAA Och ja man kanske gör det eller....... Wendtan: Var inte du sugen på svart M3E46? |
|
|
starre , ska du sälja din kärra eller ? Keep Your distance this is a BMW . |
|
|
Starre: Hehe, Jo de stämmer. Vad är siktet inställt på denna gången? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Är lite inne på att svänga ner om Malmö, men det är ju Elmia som jag också funderade på... men Malmö-träffen blir nog trevligare... får se hur det blir :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Dyker förmodligen upp. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Snart dax ju =) hehehe "M3 snart om jag kanske hittar nån" |
|
|
Om allt lirar kommer jag med Cupbilen. Denna gång i *lite* bättre skick... ;-) Blir jag ensam om att åka weber tro..? |
|
| Längtar verkligen på att få ta ut bilen och rasta den på en långkörning.... | |
|
Spajjs!! Blev du inte portad från denna sidan?!? *garv* Välkommen tillbaka då! Little Godess Välkommen till detta eminenta Bmw forum! 1BJÖRN Länk |
|
|
49 anmälda nu :) Ni som vill komma: glöm inte att anmäla er här: Länk En månad kvar! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Finns de någon med en bra digital videokamera och som vet hur man använder den. Samt tycker de är kul o göra film och avser att komma på träffen, så kan dom hojta här eller maila mig eller Kalle. Vi skulle jättegärna filma träffen själva men har svårt o hitta tid till detta iomed att vi är arrangörer. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
>Rikard Skönt att inte vara ensam från 70-talet ;-) |
|
|
Kalle/Wendtan: Finns det några andra planer/aktiviteter för dagen (eller kommande träffar i sommar). Eller blir det att åka en runda och sedan inta onyttigheter som på dom förra träffarna. Kan förstå om det är svårt för er att planera aktiviteter och dylikt med tanke på väder osv (och kostnader kanske dyker upp). Självklart räcker det ju med att titta på alla fina bilar och prata med allt trevligt folk men frågar man inget får man ingenting veta :) är bara lite nyfiken. Vi ses snart... /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Erik, En cruisingtur blir det i år också, följd av onyttighetsintag ;-) Mycket svårt att planera andra aktiviteter med tanke på hur många vi ser ut att bli :) Väl mött! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle: du kan ta bort blasse från listan. Har parkerade i ett dike för ett tag sen. Blev inte vacker ;) Mvh, Christian |
|
|
Kalle: Kunde tro det, ska sätta mig och fila på en nu skylt att lägga i rutan. För det ska man väl fortfarande ha :) /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
Tigerr |
är jag hemma så LÄTTT att jag kommer.! |
| Räkna med mig me ;) | |
mackan325 |
Kalle, count me out, inte hemma. Sorry. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.