|
Sida 4 av 10
|
|
|---|---|
|
Oh nej, jag ser en till med 4 burkar ;) för mig spelar det ingen roll!En bmw är alltid en bmw... Mvh, Christian |
|
|
Jo en BMW är alltid en BMW... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Inte säkert att jag och bror min kan komma med mitt 6-cylindriga FORTskaffningsmedel :). Så om den står hemma (hoppas inte), blir det till och åka 4-cylindrigt (brorsans 318iS -94) så då behöver du inte känna dig ensam Mugge Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Vadå FORTskaffningsmedel? Passa dig så du inte blir ifrån åkt... Svänger vägen så understyr du ju rakt ut i periferin ;) Bakåtriktade länkarmar är liksom lite 60-tal.... tacka vet jag z-axel.... Ett (i)S är mer än sex cylindrar eller hur var det nu? /Johan |
|
|
Mugge: Bägge mina BMW-s har fyror!En gammal touring med snart Twinturbo!!! M10 är livet! Hoppas touringen blir färdig till träffen!Då skall jag visa sexorna! MVH Sandor S. |
|
|
Och jag har två fyror i V-form. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hehe... ni är helt jätte roliga!!! Micke: Två fyror är fler än en fyra... Wiggen: din gamla 318 Tic gick rätt bra eller? den var ju rätt unik på förra årets första träff. Ser fram emot nästa träff... så ska jag visa er med fler cylindrar alla hur man blir frånkörd ;-)) En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre! |
|
|
Johan: Jag och mina 6st mullrande burkar gör upp om detta när du kommer hem med din ynkligt morrande 4:a... :-| Sen angående mina fullt fungerande bakåtriktade länkarmar så kan jag bara säga att det är gammal och beprövad körglädje. Nej, S:et står för sunkig/slö, vilket du nu föredrar ;) Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
DeeNo |
Beam me upp Scotty! Jag kommer |
|
HELVETE!!!!!!! Parkerade bilen i ett träd i kväll,hoppas den hinner bli fixad av försäkringsbolaget o verkstan innan träffen.Annars blir de till å lifta eller köra ungarnas trampebil. |
|
|
Jag bidrar med sex burkar. Bara bilen går igenom efterbesiktningen i slutet på mars :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
M-ogge: är E34 inte klar då så är det ju bara att ta åka dit i E30:n... Blir vi fler som åker fyror *ler* En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre! |
|
|
Mugge: Det hade jag gärna gjort om den hade varit körklar. inge fel på fyra CYL. men 4+4 e bättre. MVH M-ogge |
|
|
Det låter mycket trevligt ... jag dyker upp :-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Kul att du dyker upp Maria! Har du fått navin monterad i z4an än? De är rätt långt till Malmö :) BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Hej wendtan ! Det är klart jag dyker upp :-)) inte kan hålla mig borta från att träffa er alla trevliga :-) Jag ska boka tid för för monteringen av navin på Z4an , sedan är det bara att följa röstanvisningarna som förhoppningsvis leder mig raka vägen ner till Malmö :-) Det ska bli riktigt kul ! ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Jag kommer nog också att dyka upp , vore kul att gå på en träff utanför Sthlm också så man ser litte andra bilar , är det nån mer som hade tänkt sig åka ner från sthlm ? vore jo roligare om man hade reskamrater också :) Keep Your distance this is a BMW . |
|
|
Maxad: Vilken bil tar du ner? |
|
|
Maxad: Hade du inte sålt din 323? Eller är ja ute o cyklar? Starre, kan du inte lifta med Asken ner? BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
wendtan: Jo men om man får möjlighet att åka ClK 55-03 så är bytet mot bussen=) ganska givet..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.