|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
Jag kommer! Kalle, behöver du hjälp med att lägga runda eller något annat så bara maila! (Ska undvika grusvägar denna gång =) // Anders |
|
|
<Bladh: Tar du finbilen eller 540? ;-) Eller du kanske vill låna en E3?? |
|
Dragan525 |
Jag kommer!! BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfämma! |
|
Uppfräschad sida är på väg, som Kalle nämnde. Jobbar 50h men ska försöka få den färdig och publicerad denna veckan. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Uppslutningen ser mycket lovande ut tycker jag! 27 anmälda och då är det över 3 månader kvar :) Gamla fula träffidan är uppdaterad ännu en gång, och Olofs uppgraderade, läckra och smarta sida komplett med anmälningsformulär är klar inom kort. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
"Pompe" Vet inte än men 323:an är ju inte godkänd av sbp ... :) Jag vill INTE låna din merca iallfall =)) // Anders |
|
| Räkna med mig ;) | |
|
Så nu är den NYA träffsidan färdig, och ni hittar den här: Länk Framöver så anmäler ni er alltså via formuläret som finns på siten. Ni som redan anmält er har flyttats över, så ni behöver inte lägga in er igen. Tyvärr gick ni denna gång miste om möjligheten att fylla i stad samt kommentar. Jag har kompletterat med städer på de personer jag var 100% på var de bor. Ett JÄTTETACK till html-gurun Olof som snickrat ihop siten på rekordtid! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
ville bara säga: jättefint jobb grabbar, men tyvärr så har jag över 120 mil att färdas, enkel väg :( Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Jacob: Kommer Carl Henry och korv Roger också med? Vad ska vi göra med luddet????Ska vi va snälla o låta honom åka med i en BMW,finns ju kanske viss risk för att bilen börjar rosta efter att han varit i den, me tanke på att han kör Gevalia sportbil:) MVH Mogge med Jörgens gamla 318,numera garage förpassad i väntan på bättre tider. |
|
|
M-ogge: Vore kanske bäst att inte ta med luddet. =) Vad gäller Kalle och Roger får vi nog vi kämpa på lite om vi ska få med dom, men chansen finns ju alltid. Hade varit trevlig om dom ville. MVH / Jacob |
|
|
Jacob: Vi tar väl o tjatar dom trötta då:) Vi syns. MVH Mogge |
|
|
Gruppfoto som chrille säger är ett måste, uppifrån (bilsport style) ngn mer som längtar till våren !? :oD |
|
|
Nu när alla har kul i Sthlm den här helgen och vi andra sitter och deppar för att vi inte kunde komma, så kan vi ju alltid snacka lite om den kommande Malmö-träffen... Själv tröstade jag mig med att tvätta bilen idag. Givetvis började det dock regna på hemvägen.. men men.. den ser iaf fräschare ut nu än innan. Ska boka tid på NFS nästa vecka för byte av ljuddämpare, då min är lite rostig - ena ändröret föll av när jag körde i Malmö för ett par dagar sen ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| Tvätta min med. Fan vad skönt det va att få den ren. Har fixat på mitt ///M moblem och fixat på vita sido blinkers. Hoppas på att få mina fram blinker denna veckan. Lister och dörr handtag ska lackas denna veckan med. Hoppas jag hinner med allt som ska fixas innan träffen :) | |
|
Har inte startat min på 3 månader nu. Måste få igång den åtminstånde 1 gång innan träffen så jag kan putsa upp den plus att jag ska byta olja i motor + filter, växellåda, bakaxel och kylarvätska. Men det regnar nu så då kan man ju inte köra :(. Hoppas verkligen på fint väder under träffen... Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Har inte heller startat min. Står i ett garage i skogen och gråter. vi har inte setts på länge ;( Här hemma liggen en M-front och ett par lackerade ögonlock som väntar på montering. Ska såfort jag fått lön åka till nfs och handla vita blinkers. Har även beställt 17 fälgar. Ska byta bakvagnsbussningar och besiktiga den. Hoppas allt är fixat till träffen. |
|
| upp! den här träffwn måate bräcka FÖRRA! | |
| Absolut! 36st är anmälda i skrivande stund... så kom igen nu! :) | |
|
Verkar som om jag r den enda som har mindre 6 cylindrar... jag har komplex för cyl.antalet på min bil.... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.