|
Sida 2 av 10
|
|
|---|---|
Kowalski |
Kalle: Count me in! Förhoppningsvis lär jag ha en ny baklucka utan norskt krom tills dess :) Mvh /Kristoffer BMWCS # 4918 BMWCS SYD |
Njuren |
Jafan!Räkna med mig Kalle!Vi kör genom gustav 100BMWz sen till mobiliaparkeringen o käkar Whooper o glänser! BMW - i nöd och lust |
|
Sitter här och tittar på bilderna från första träffen förra året. Hujedamej vad jag mår bra;) Vi borde ta ett härligt gruppfoto på en parkering där alla bilar kan vara med. Sån bild som dom alltid har i bilsport. Alla bilar står mot snett emot kameran så fotar man uppifrån. Smartclub i löddeköpinge har en enorm parkering ;) |
|
|
Jisses det här ser ju lovande ut :) Redan 15 anmälda och träffsidan givetvis uppdaterad! Det BLIR en trevlig cruisingrunda! Kartor på detta kommer åka upp på hemsidan så snart rutten är bestämd! Njuren, Det vore skoj, men om vi blir många bilar är det helt hopplöst att cruisa i stan, räcker med ett rödljus så är "gänget" splittrat :( Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Poliseskort? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag och bror min kommer gladerligen, det var ju så trevligt förra året så man vill ju inte missa årets första träff. Håller med dig med att vi inte ska köra igenom stan eller vid några rödljus. Förra Malmö-träffen jag och min bror besökte (sista träffen 2003) kunde vi inte vara med genom hela träffen. Just på grund av att vi tappade "fältet" p g a en ljussignal. Så det blev till att åka hem... tyvärr. Det är inte så lätt för oss icke Malmöbor att hänga med om man inte hittar. Så kartor/vägbeskrivning är bra att ha. Mvh, Erik - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Njuren: Jag uppskattar din optimism, men att hitta 50-70 lediga parkeringar på Mobilias parkering på en helg är i mina ögon totalt omöjligt. Vi var ca 10 bilar på sista träffen och hittade inte ens lediga platser till dom! Tryggvesson: Beklagar Djupast att Ni tappade fältet på sista träffen! Detta bör enklast avhjälpas med att vi är några stycken som hittar som man kan ringa till. Karavanens storlek bestämmer ofta hur enkelt de är att hålla ihop den. Första träffen var de totalt omöjligt och tom jag hamnade på efterkälke. En lösning är ju att publicera ruten i förväg på träffsiten så alla vet hur man skall köra. Detta förutsätter att inte den första bilen kör vilse iof :) BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Redan 19 Anmälda! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Jag ser fram emot det oxå!Kommer med 2000tiiturbointercoolertouringen!!!!!OM den är färdig till dess annars får det bli 518TIC-en.Ha det så länge och en god fortsättning på det nya BMW-året! | |
| kommer.... hoppas på bra väder | |
|
Låter lockande som Micke skriver... Hmmm. Om jag ska med så misstänker man att vi kanske kan samåka ner (Micke o jag alltså). Får fundera lite på det. Förra året var ju trevligt som f-n!! Alltid kul på såna här träffar tycker jag. Har väl inte varit på många, men inte en enda har varit misslyckad, så det är väl ett bra betyg till er träff-samordnare:- ) ? /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
| Låter skit roligt!! Räkna med mig! | |
| I´ll be there... kanske inte bmw denna gång dock... | |
|
Cato: Vafalls? Ingen bmw? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Jag kommer 100% , då kommer jag förhoppningsvis att ha körkort. Men som nån sa så kan vi väl köra runt i stan och sen sticka på nån ställa och käka. Vad säger du kalle. |
|
|
Som redan nämts så är det lite svårt o köra runt i stan om vi inte kan få poliseskort =) Bobby |
|
|
Makaveli, Som Bobby skriver, tyvärr försöker vi nog undvika att köra genom stan, speciellt om vi blir lite fler bilar (redan 24 anmälda). Omöjligt att hålla samman fältet om man är så många, det är nog så svårt på landsväg, vilket du nog kommer märka :). Att vi avslutar träffen med en bit mat någonstans ser jag dock som en självklarhet! Ny STARKT FÖRBÄTTRAD träffsida kommer med sannolikhet att släppas under veckans gång! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Synd att det är Elmia mässan samma helg. Tror att man förlorar många besökare på grund av det. Länk |
|
|
Elmia är ju tors, fred, lörd och söndag. Malmö på söndagen, man hinner på båda. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ni menar väl att Elmia förlorar många besökare :))) Bobby |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.