AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
17.728

Årets första Malmöträff - 11/4/2004!

Sida 1 av 10
Så börjar det lacka mot vår, och vi tycker givetvis att vi ska behålla den fina traditionen från 2003, med BMW-träff vid Öresundsutställningen första söndagen i varje Månad under sommarhalvåret!

Första träffen för 2004 blir således söndagen den 11 April! Därefter kommer träffar hållas varje första-söndagen-i-månaden fram till Oktober!

Vid förra årets första träff blev vi inte mindre än 77 BMW från hela sverige, låt oss försöka tangera, och kanske till och med överträffa denna siffra i år!?

Vi ska försöka ordna någon aktivitet, och troligen en cruising-runda i år också, mer om detta här i tråden och på hemsidan efterhand vi spikar!

Info, kartor och så vidare finns som vanligt på följande sida: Länk , åtminstone tills vidare. Maila in era anmälningar till mig, eller skriv ett inlägg här i tråden, så läggs ni snarast till på listan!

Ha en fortsatt trevlig vinter och väl mött, önskar träffsamordnare Kalle Hansen och Mathias Wendt!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Räkna med mig!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Kalle, "lacka mot vår" !!! Det är jo Mitt i vintern än! :-)
Nere i Malmö kanske, men här uppe är det minus 4 och snö just nu!

Mvh Abbe

Länk
Abbe: det gäller att fokusera på det positiva ; )

Kalle:

Får man dispens om jag får min första bimmerboy dagen innan? Eller det skall börjas i tid kanske ; )

Hoppas iallafall det blir ÄNNU bätte än första träffen förra året och att ni knäcker rekordet.

Johan S
Chassinummer:3527066
www.bimmer.nu Länk
sidan för Bmwtokar!
Låter mycket trevligt. Räkna med mig!

MVH / Jacob
M3
60
M3_andreas
330Ci -00
Du kan skriva upp mig Kalle.
Jag hoppas att jag rullar dit i en M3 e46, återkommer med det nästa vecka.

Jacob_M3
Jag såg du var 19... Får man vara fräck nog och fråga vad du betalar i försäkring på M3:an?

Abbe,

Hehehe här är faktiskt relativt kallt också, men som Johan säger, man får ju blicka framåt, samt vara ute i god tid!

pcdoktor,

Vilken bättre början på livet än att gå på BMW-träff??? Ansökan om dispens avslås! :D

Jacob och Andreas,

Välkomna med era vrålåk!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Abbe: Du måste sätta saker o ting i perspektiv, tänk istället ingenom alla saker du vill hinna göra med bilen innan våren är här! Tycker du de fortfarande är långt till våren? :)

Kalle, jag tycker vi lägger till en funktion på träff-sidan så vi kan se hur många hästkrafter som kommer totalt!

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
M3
60
M3_andreas
330Ci -00
En cruising-runda är väl ett måste? Gärna en lååång sådan som avslutas med käk på någon trevlig sylta...
Självklart är jag på!

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ha..ha...ha...

Du är verkligen ute i god tid Kalle! :-)

Wendetan, med tanke att jag fortfarande har en helt oisolerat garge så är det inte så mycket jag ska göra med bilen! Jag ska faktiskt bara tvätta den snarast! Så det är långt till våren för mig!:-)

(Jag var ute i garaget här om dagen då det bara var minus tio och justerade kofångaren fram, hål på frysa ihjäl!)

Mvh Abbe

Länk
bo
282
bobbby
320i -91
Klart att man kommer.

Bobby
Au
23
AutoManiac
328iC-M -97
Kommer dit till 100%, fast troligtvis luspank, med tanke på allt som måste göras med bilen till våren :D

...fast de gör inget, de ju BMW!!

...som någon sa en gång, jag gråter hellre i min BMW än på bussen...!?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kommer med jätteBMW!
Det lockar fett.
Ska försöka planera in det.
Vill ju inte missa förra årets repris. :-) ---> Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
Jag kommer med E9:an. Måste ju visa upp mina nya BBS-fälgar...
Mr
168
Mr schnitzher
83 e30 323 schnitser s3t(godkjent ombydd)
hvor langt er det fra strømstad til malmø? bor i norge ok kunne tenke meg en tur neddover.

Al
258
Aleks
Bmw 328iT -96
Jag kommer!
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Jakob_m3: Haha, du stannade ju inte länge sist. Vart blev du av?
Om du inte minns mig så är det Chrille från golfklubben...

Strömstad - Malmö är i runda slängar 45 mil.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
M3_andreas: 6200:- ;)

Kalle Hansen: Man tackar..

ChristianF: Jag tyckte att jag stannade där ett bra tag... Vi var ju ett par bilar så vi åkte tillsammans hem igen sen, efter 1 1/2 timma kanske. Hoppas vi ses där.

MVH /Jacob
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.