|
|
|
|---|---|
pettan86 |
Hej. Undrar bara vad ni tycker om detta (slutsteg och bas). Länk Är det ett högt pris eller är det lagom? Mvh petrus |
| det är nog ett rätt normalt blocket-pris..dvs billigt =) | |
|
4000kr låter mycket för cd-spelaren. Den är ju över 2år gammal. Lasern har rätt att börja säga upp sig. Du har inga garantier eller nåt. För 4000kr får du en bra cd med mp3 funktion, ny dessutom. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Dls 100A kostar idag knappt 2000:- nytt... | |
pettan86 |
Så ni tycker med andra ord inte att det är ett ok pris för basen och slutsteget? mvh petrus |
|
Snälla köp inte en MP3 spelare! Det förstör ljudet bara! Komprimera ner ljudet så att du inte får ut det rätta ljudet. Sattsa hellre på en med utan! BMW följer inte utvecklingen! BMW leder den! |
|
|
Min mp3 spelare spelar då både mp3 och cd ;) Att köra...ja det är kul |
|
|
Om du köper Mp3 spelare, så tänk på att inte komprimera låtarna från CD:n till datorn för mycket. 192 kB är Ok (nära CD-kvalitet), men gärna mer - 226? eller helst 320 kB. Du får plats med runt 100 låtar på en skiva! Måste säga att jag är nöjd med min Sony Mp3! Det där slutsteget med Bas + låda borde du kunna få loss för 2400:- Mvh |
|
pettan86 |
Okej, men det var inte cd:n jag var ute efter. Men nu har jag iallafall beställt ett nytt reference 100a från nardik.se så man får väl hoppas att man får valuta för pengarna:) Ska ändå inte tävla eller nåt, bara så man har lite grann att lyssna på! Tack för alla svar! Mvh petrus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.