|
|
|
|---|---|
|
MDS har en Under Car Kit nu o sälja i olika färger.....1499:- Vill sätta en blå neon ljus sats under min bil men vet inte hur kvaliteten på rören är.....Rätt billigt 2rör på 1m och 2rör på 80cm....Men det står inte nåt om nån transformator . Så jag misstänkte att det var bara färgade ljus rör (som lyser inte alls lika starkt som riktig nein)....När jag komtaktade via mejl suporten på MDS så svarar dom med att det är riktiga neonljus med inbyggda transformatorer!!!....Kan det vara så? Har nån köpt där???.....Så att jag inte köper samma skit som danmobility's så kallade färgade ljusrör........ .:Kristijan:. | |
|
Det är dom här jag menar....... Länk .:Kristijan:. |
|
|
fula som fan mvh mrhorsepower Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=) |
|
|
Kolla in på Zatzy.com! Där har de diskuterat det samt visat bilder på olika system. MDS lyser svagt och man behöver nog två set för att få det lysa ordentligt. /Manray/ |
|
|
Manray: var i forumet på Zatsy.com ? Lyser MDS kittet svagt? Är det bättre än Danmobility då, ifall du vet? min bil Länk .:Kristijan:. |
|
|
Jag har dessvärre ingen större koll på det där. Se om du finner något intressant här: Länk /Manray/ |
|
|
Tack så mycket kompis :) .......Manray........ .:Kristijan:. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.