|
|
|
|---|---|
|
hur mycket kan man få för en fräsch m3 mocka inredning? har en i min 318 is coupe - 92 men jag vill ha skinn. hur mycket får man ge för en fräsch skinnklädsel m sportstolar? mvh milla "riktiga brudar kör BMW" | |
|
Hej. Mockainredningarna brukar gå för 6000 kr, dvs helt kompletta inkl dörrsidor mm. M3-skinninredningarna brukar ligga runt det dubbla. Men "vanligt" skinn med sportstolar brukar ligga runt 5-7000 kr. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag har iofs sett en del m3 mocka inredningar för runt 3500-4000:- och m3 skinninredningar för runt 8-9000:-. Men har du en komplett mocka inredning i mkt fint skick så kan du säkert få runt 6000:- för den om du inte har bråttom att sälja. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
vet någon var man kan hitta nån riktigt fin skinnklädsel då? är det svårt att få tag på? /milla |
|
|
Är nog ganska svårt att hitta en fin skinninredning till ett vettigt pris, men kolla t.ex här på Powerbörsen, Blocket.se, Zatzy.com eller Bildelsbasen.se. De inredningar som finns på bildelsbasen (skrotar) brukar tyvärr vara väldigt dyra (ofta runt 20 000:-) men det brukar gå att pruta en del, jag prutade t.ex ned en från 22 000:- till 15 000:- för ett par år sedan. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Jag sålde min svarta m3 inredning för 12.000:- kr å den var i fint.. började på 10 men det blev budgivnig pga av skicket samt efterfrågan. Nu har min brosa smällt sin m3 så han ska sälja sin, å den var är mycket finare än den jag sålde till dansken men då var den jag sålde väldigt fin. Sen är det ju hur man behandlar skinnet åxå. Vi fettar alltid in skinnet med jämna mellanrum, för de e ju inge kul att stiga inn i en bil som vars inredning ser ut som kriget. Om du vill så kan ja be honom skicka några bilder på den samt vad han vill ha för den. Om du är interesserad? Själv har ja två m3 inredningar samt en Vanlig beige coupé med. tak å allt. Bilder finns. Man måste ju ha nått att pilla på vintern, inredningarna skall ju lira lite med lacken, hehe. |
|
|
Maxey! skicka gärna bilder på din brorsas klädsel och de klädslar som du har så jag får se. skicka med priser oxå och lite info hur skicket är. mvh milla "riktiga brudar kör BMW" |
|
| japp visst skall jag det. brsan e i fjällen just nu så ja skicker allt på måndag istället. ha de´t. | |
|
Maxey! Okej det låter bra det =) mvh milla "riktiga brudar kör BMW" |
|
|
du har mejl!! milla!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.