|
|
|
|---|---|
|
Länk Som rubriken lyder: Vill veta vad fälgarna heter eller har för modellkod samt vilken storlek de är i. Gissar själv på 6 eller 6,5x15", men vill veta säkert. Tacksam för svar! /Kidde BMW - the ultimate drug... | |
|
BMW-styling 2 7x15" ET20 mm Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Kidde: Denna sidan är hemskt användbar när de gäller fälgar Länk BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Johan: Stort tack!! Pertfekt!! wendtan: Jag kollade på den sidan men jag hittade inte det jag sökte. Kanske är blind, men jag tror inte de finns med alls där. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Ah perfekt, har gått och undrar i 2 år vad de där fälgarna heter :) Jag är nog ensam om min åsikt, men jag tycker att de fälgarna är äckligt snygga på en original E34! 100% stilrent. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kidde: Ursäkta, ja bifogade fel länk där. Denna var de tänkt Länk Där är dina fälgar med. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Nu är det något som inte stämmer här...antingen så skrev Johan fel namn, eller så har sidan du länkar till sist fel, Mathias. Eller så heter båda fälgarna likadant (märkligt) :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag hittade dem inte på den sidan heller... Är det mina ögon fortfarande, eller är det nåt annat galet? /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Jag ser inte heller den fälgen i någon av Wendtans länkar! Kalle, du måste blanda ihop två fälgar. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Nej Kalle blandar inte något alls. men i min senaste länk finns de en fälg som heter BMW styling II, Men den ser inte riktigt ut som Kiddes fälg. Bmworld brukar veta vad dom pratar om, så någonstans e de fel. Johan, va e din källa? BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Jag har äntligen börjar hitta den rätta fälgen på några ställen, men de kallar den inte styling 2 någonstans. Länk Länk BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Wendtan, BMW:s tillbehörskatalog. Här har du en annan länk: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan: Ok. skumt. de finns alltså 2 olika modeller som kallas Styling II. Upplagt för förvirring. Nu vet Iaf Kidde vad han kör runt på. de är huvudsaken. BMWCS Syd #05392 Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. Länk |
|
|
Tja, de heter inte exakt lika! Styling 2 resp styling II... Men jag håller med om att det kan vara lite förvirrande! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack pojkar!! Japp, nu VET jag vad jag har för några... Tog lite bilder idag när den var nytvättad. Varenda bild blev kass. Jag kan inte skylla på kameran heller...:- ( Bara att jag var extra darrhänt idag. Tänkte ju skicka in infon till Galleriet nu, men jag måste ta nya bilder. Tack än en gång för hjälpen och nerlagd tid på mina bekymmer! /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Fälgarna heter Styling II och var populära på tyska E32:or. Kom troligen redan i slutet av 80-talet. Titta i Galleriet, bild 44 på min f.d. 730.Original från fabriken på min bil, 07-92. Har inte sett dessa på ngn 5-seri i Tyskland. Bosse J. BMW CS 185 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.