|
|
|
|---|---|
|
Hej alla!! Skulle vilja ha hjälp med översättning från engelska till svenska på följande kod: 900 - Acknowledged Vehicle Immobilization It. AZT/TUV. Någon som kan hjälpa mig? Håller på att reda ut alla koder som följde med bilen... Myckt tacksam för svar! /Kidde BMW - the ultimate drug... | |
|
godkänd fordons o-förflyttning. På ren svenska heter det väl imobilizer /Astroboy |
|
|
Tack för det svaret!! Problemet är bara att jag inte har nån immobilizer i bilen nu... Inget larm heller, men det ska i så fort jag får pengar till det. Då var det isatt från fabrik men är numera borttaget. Tack igen! /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
Du har säkerligen immobilizer i bilen om det är specat i utrustningslistan. Syns inte, men det sitter ett chip i nycklarna... Och är bilen tillverkad 3/95 eller senare går det även att koda om med lämplig diagnosutrustning. Har iofs även hört att det gäller från 1/95, vet ej vilket som stämmer. Hur och varför tar man bort ett originallarm förresten? Pajar det är det väl enklast att låta det vara och låsa/låsa upp med nycklarna istället? Mvh /Janne (haft 3 touring-95or, 11/94, 10/94, 9/94) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.