|
|
|
|---|---|
|
tjena allihopa jag undrar hur man får bort ögonlocken till en E36 4-drs den långa modellen från Kamei..... varför jag vill veta det beror på att jag har fått en otät framblinkers som det samlas vatten i när det börjar bli fuktigt och regnigt ute och som jag vill åtgärda............ frågan är nu jag har satt ögonlocken på den vita framblinkersen med ett klister som följde med i paketet ........ hur tar man loss ögonlocken från framlyktan och framblinkersen utan att skada framlyktan ,framblinkersen har jag ändå tänkt köpa nytt men framlyktan är för dyr...... man ska man använda för metod samt medel??????? //MVH Muhanad | |
| en värmepistol brukar bita bra på lim... | |
|
tjenare nån som tröttnat på sina ögonlock och vet hur man tar bort de? värme pistol kanske skadar framlyktorna ? och hur ska man göra det för att lossa på ögonlocken? |
|
| Tjenare, hade ett par riegerögonlock på min bil som jag tog bort pga att jag skulle byta till angeleyes och klarglas blinkers. Hursomhelst så hade jag satt fast dem med sikaflex (vilket sitter som berget) men jag stack bara under ett rakblad under ögonlocket och skar lös dom. Är du bara försiktig så ska det nog gå bra | |
|
jag gjorde samma sak som ZaGe, det var lite dra åt vänster och höger, pill pill är det men du får låss den till slut. men var försiktig ögonlocken är känsliga :) lycka till ........ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.