|
|
|
|---|---|
| är det någon som har bra bilder på turbobygge på m5 e34 eller någon bra sida där man kan köpa turbokit???????? | |
| Nej förstör inte en M5, snälla =/ | |
|
DMC har hittat hit ser jag...:) Angående M5, det finns en något trimmad 325:a med turbokonverterad S38 motor. Stort reportage i senaste spoilernytt (Bilsport) om den. Sök annars efter kilander här på forumet, som äger bilen. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jepps =) Att trimma en M5 är helt fel tycker jag men att trimma en M5 motor som sitter i en annan bil det är okej tycker jag, grejen är ju att man inte ska förstöra en M5.. |
|
|
Har en bilsport med en blå 240 i M5 3.8 motor i. Den går... Varför kan man inte trimmma en M5:a? Det är inte så vanligt med turbo M5.or... Däremot ska man fan inte trimma ex alpina eller M3 GT eller nån sån raritet.. ///M3 |
|
|
Ja den går ganska bra! Har sett ett par filmer med den...tyvärr så är inte ljudet så bra men den går rätt bra ja :D Att byta till nån vassare kam kanske kan vara okej men att bygga om till turbo...nee, det är ju en M bil, dom ska det inte vara turbo på. Vill man ha en E34 med turbo tycker jag man ska köpa Alpina B10 Bi-Turbo. |
|
| gå in på www.gikturbo.se, dom kan säkert fixa en turbo till din m5:a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.