|
|
|
|---|---|
Katfan1 |
Vad är min 525iA - 91 värd? *13500 mil *stora datorn *ellucka *2xElhissar *235x45x17 255x40x17 på m5 fälg *15" aul dub *vita blinkers fram *calypsomet *grå plych *nytt larm m imobilizer *nya bromsar runt om *ny vattenpump för 2000 mil sedan MP |
-BeeMWe- |
45, 632 kr och 50 öre. |
|
Skulle tippa mellan 30-40 Kkr om den är fin och det borde den vara med så yttrerst få mil för årsmodellen. |
|
-BeeMWe- |
Jag tror iaf du kan få ut mer för den än det. Ett par snygga bilder med 17" så kommer köparna. |
|
35-40kkr, har du brådis att sälja lär priset bli lägre, mer köpare på BMWs under våren. Lycka till Asken |
|
|
33 225:- Enligt listpris :-) |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Då kan jag kanske låna den här tråden för att försöka värdera min fars bil? Det är en 525 iA -94, 17500 mil, speciallackad i Avusblå metallic, AC, airbags, elhissar, mittarmstöd men inte så mycket mer. Importerad av mig 1996-97 någon gång, hade då gått runt 12000 mil om jag minns rätt. En ägare i tyskland, alla servicar finns dokumenterade både i tyskland och sverige, bilen är så fin en -94:a kan vara. Han ska sälja den för att han använder den för lite, kör väl 6-800 mil/år.... Mvh Johan |
|
Hemsk färg som bara tilltalar ett fåtal ( märkligt att du köpt en bil i just den färgen...*LOL*) men ärligt talat: E34 sedan med "inget" är det ju ingen brist på direkt så kan vara svårsålt i värsta fall ( eller lättsålt om nån tilltalas av det asketiska...) så pris enl. ovan är jag rädd Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Johan: Jag gissar ca 48-53k sek om bilen är fin och har vinterdäck. Kanske den är något mer lättsåld till våren även om man nog inte får mer betalt. Asken |
|
|
Länk Denna bil såldes för några månader sedan och då begärde jag 38 000 :- , fick bud på 35 000:- så jag tog det. bilen hade gått 19 000 mil, och saknade service bok, men BMW i Malmö hade gjort en bakgrundskontroll på den och ringt upp BMW i tyskland vilket verfierade att den hade 17 tusen mil när den var inne på service sist strax innan den importerades och att den hade varit inne på service som den skulle ha varit innan dess med. Kan du styrka mätarställningen så kommer bilens värde att öka ngt, annars kommer folk kanske att ha svårt att tro att bilen bara rullat 13 kmil, speciellt om den är importerad. 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Om en 525 94 är värd mellan 48-53k så får man knappast mer än 35k för en 91. Jag hade själv en mycket fin 525 91 med skinn, automatlåda mm. mm, värderar personligen den till ca 38k. BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.