|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag skall köpra sidokjolar till min E30 och har några frågor. De kjolar jag tänkt köpa är dessa ---> Bild på kjolarna: Länk De finns hos: Länk Jag har läst lite här på forumet och har förstått att jag antagligen får slipa och fila lite på kjolarna för att får dem riktigt 100% Men jag undrar över den där "flärpen" längst bak på kjolen. Är den till för när man ska ha dem på en 4-dörrars bil? dvs, kan jag som har en 2 dörrars bil strunta i den eller blir kjolen för kort då? Sen undrar jag hur jag ska fästa dem? Antar att det blir med lim, men vad för lim och vart köper jag det? Tacksam för svar! Mvh Carl | |
| Har ingen någon koll? | |
|
Spelar ingen roll om bilen har 2 eller 4 dörrar, samma trösklar. Ser ut som flärpen är ett luftintag. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Passar verkligen sedanens kjolar/front/bakspoiler rakt av på en coupè ? Anledningen till att ja frågar är att jag själv söker stora m-paketet till min bil. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Ja varför skulle inte front, kolar å bak passa? Därimot är det lite jobbigare med stora M-paketet eftersom det har lister som klättrar upp en bit på dörrarna, där skiljer det mellan 2 och 4 dörrar. //Ticco www.ticco.com |
|
|
tja.. undrar en sak.. kommer dessa grejer sitta ordentligt eller kommer de bli ett helvete o få på dem.. snackar om fullständigt paket(front, bak,sidor).. de liknar ju riegers gts paket om jag inte har fel (den lila bmw:n).. ........ HAHA ;p ..... |
|
| 4d har längre trösklar än 2d!!! man får förlänga dom!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.