|
|
|
|---|---|
|
Jag har plockat ur steroen och funnit den lilla spaken som sitter på färddatorns vänstra sida, lite innåt. Nu är saken den att jag tycker att jag trycker spaken mot mig ganska hårt utan att det händer något! Jag ser att fronten, den vänstra sidan, av färddatorn trycks pyttelite utåt när jag trycker spaken mot mig men inget mer. Jag har försökt lite lätt att trycka på spaken och samtidigt bända med en skruvmejsel men jag får inte ut enheten och jag vågar inte ta i för mycket! Har jag missat något moment? | |
320-325 |
jag har oxå bytt lampor i den ..men jag kom inte ihåg tyvärr men det var ju en liten spak där men prova åt olika håll antingen mot dej eller innåt mot torped plåten eller nåt ...jag var nog inbte mkt till hjälp men jag hoppas att nån annan kam hjälpa dej bättre.. |
|
Tack i alla fall! Jag har läst tidigare inlägg om detta och jag tycker inte jag missat något... Eftersom det är plast så vågar jag inte ta i alldeles förmycket heller! Nåja... Det blir väl snart varmt och då är det inte så viktigt med temp-mätaren längre =) |
|
|
Dra den lite mot dig, lyft upp den något och fäll sedan tillbaka den (=framåt i bilen). Det är lätt när man kan det, men svårt att förklara... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Byggarebob: Det kan gå att putta med handkraft bakifrån om du är lite fingerfärdig, kan oxå vara så att ramen håller kvar den på sin plats. Personligen har jag ladrig haft detta problem men jag vet att fler än du påtalat detta och jag vet även att en del knäckt sina spakar... Men du bodde väl i malmö? kom hem till mig en dag så får jag kika på din bil och dessutom så kanske vi kan få ut datorn med förenade krafter För den var väl till salu? Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu Länk sidan för Bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.