|
|
|
|---|---|
|
vad jag förstått så finns det några som har bytt ventilerna..(vevhusvent)..har tänkt å göra det oxå..men när man ringer å ska beställa på bmw vet dom knappt vad man menar..dom tycker man ska komma dit å titta i deras burk..har ingen bmw återförsäljare på orten..så min undran är, kanske någon har artikel nummer på delarna..hos bmw eller någon annan..tack på förhand.... gash | |
Paap Reeder |
Hej! Cyl 7-12 vevhusventilation 11 15 1 718 642 Cyl 1-6 -"- 11 15 1 720 713 samt de två backventilerna i insugsbälgarna 11 15 1 720 131. Kostar tillsammans under 300:- vill jag minnas. MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
.... cyl 1-6 skall vara 11 15 1 718 713. Blev ett feltryck. MVH /// Paap R |
|
hej tack för det.. är det hos bmw..glömde skriva att det var till m 70 gash |
|
Paap Reeder |
..jo det är BMW resdelsnummer ur ETK´n. MVH /// Paap R |
|
tack paap/r....gott nytt gash |
|
|
Hej svejs fortsatt gott nytt... (paap) hur kommer det sig att du känner till resdelsnr det är inte så att du kanske...kanske har nått i datorn som de har på.... bmw..??? ehe..??? va.... ehehehe.. mvh matte |
|
Paap Reeder |
Hej! I början av min "karriär" på 750 - typ 2001 - var jag väldigt grön på diagnos, data och all övrig M70 elektronik o s v. I vilket fall så inköpte jag en piratskiva på BMW-börsen med ETK. Fick nog betala ca 300-400:- för den. Den har en del fel, bl a fiungerar inte sökfunktionen. Jag tycker du absolut skall försöka köpa en dylik..... på laglig väg så du får en helt OK skiva. Av senaste version ty BMW "fyller på" kontinuerligt med info. Kan inte tänka mig att den kostar så mycket mer. MVH /// Paap R |
|
laglig väg?? nått annat hade ja inte tänkt mig , man får väl låna ut sina saker??hehe vad tror du man kan beställa en sån tro på bmw?? mvh matte |
|
| Fanns det inte en sådan "bok" till salu på blocket.se nyss? | |
| Kolla på ebay annars, brorsan köpte sin kopia där för ca200kr har jag för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.