AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
505

Coupefläkt fråga, e36 -93

Andie_83
Hejsan! Har ACC i min bil, alltså den med temp inställingar till varje sida och bla bla bla..... Är lite besviken då jag inte hittar läget där det blåser i hela bilen, som min far t. ex har i sin Volvo med klima. Och som dom flesta coupe bils ägare, så är även jag drabbad av det här med en massa imma på framrutan. Så vad ska jag göra? Måste ha luften upp på framrutan, och vad händer då med fötterna, KALLT!! Tacksam för ALLA förslag!

Ha en god fortsättning

MVH

//Andy
Jag kör med Auto luftfördelning och Auto flöde = aldrig imma + lagom varmt över allt. Jag vet att vi inte har likadan klima, men har inte du nåt auto läge på din? Annars funkar det rätt bra att köra Defrost symbolen och fötterna, det kör jag alltid när jag kör bilar utan AC
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Du borde ha samma som jag har. Då kan du ju välja vart du vill ha luften. Alltså kan du välja både rutan och fötterna. Jag brukar ha den på auto.

//Thorssa
Andie_83
Har inget auto läge??

MVH

//Andy
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Både Harris_85 och Thorssa har ju -96 båda två,alltså den digitala kliman med mycket riktigt en knapp med autoläge.
Men digitala kliman hade inte kommit -93,alltså har du inte någon auto knapp.
På min -92 325 så hade jag också lite problem med imma på rutan ibland,vart lite bättre när jag byte filter.
Kan ju vara värt att prova inte alls för dyrt

"Riktiga män luktar diesel"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.