AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
975

Pris på hellack?

bm
96
bmw_erik
540ia -93
Någon som vet vad en hellackering av en e34 skulle kunna gå på ? Förstår att det är olika pris på olika firmor men skulle ändå vilja ha en riktlinje då jag kan zip om lackering.
Färgen blir nog daytona-violett.

mvh: Erik
Dark Rider
Räkna med minst 15papp om du lämnar in till bra firma.

Bil´n min: Länk
bm
96
bmw_erik
540ia -93
Inte mer?
Räknade med iaf 20-25.
Fan vad glad jag blir.
Tack Dark Rider!!
Dark Rider
Jamen som du sa skiftar rejält mellan olika firmor!
Skulle ja varit du skulle jag satsat på att fått lackerat "svart"

bm
96
bmw_erik
540ia -93
Attans vad fin bil du hade!!
fr
309
frazzeribba
525i-sedan 92
för två år sedan fick jag 24000 svar från en riktigt duktig lackfirma utanför linköping...kan vara lurigt att lacka svart om det inte blir bra....svårt att komma tillbaka och klaga...men men det skiljer ju stora pengar......

Frazze

Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!!
Har nyligen lackat om min bil (E34) o ringde runt innan fick "bud" på mellan 25-35",vit betalning då....Betalar man svart kan man minst dra av momsen o lite till,så säg mellan 15-25"...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Känner en mycket duktig kille som ville ha 8k för att lacka min 535:a. Givetvis "svart", men det är ett bra pris tycker jag. Han lackade min nyinköpta 540 förra året och det gick på lite mer, men inte mycket. Föregående ägare fick pris på mellan 18-23k om det skulle vara med kvitto... Detta berodde på att det var dubbla luckor som var tvungna att monteras ur. Kan tänka mig att det inte är någon rolig maskering när luckorna är bortplockade.
/Kidde

BMW - the ultimate drug...
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Vad tror ni en firma tar för lackera en frontspoiler diamantsvart?
Den är slipad.
-Daniel-
brorsan lackade front och sidokjolar för 3500 så säkert ska dom ha runt 2000 för fronten
je
115
jewe
740 -95 uttagen 96/10
Min lack kostade ca. 30`
Jag lämnade in min 525 kombi till Bmw för lackering.Det kostade 27995:- exkl kofångare fram/bak och speglar.Men jag stod inte för kostnaden utan försäkringen.

0km/h - Ventilsmatter 4sek
Dark Rider
bmw erik: tackar å bockar =)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.