|
|
|
|---|---|
|
Jag får upp ett meddelande i checkkontroll rutan. Har kollat i instruktionsboken men finner ingen översättning. Det som står är: -- Betriebsanleitg I boken står det bara. Jag citerar direkt ur boken. Om texten "Betriebsanleitg".(se instruktionboken) visas, finns utförlig anvisning i denna. Men jag har letat i denna men finner ingen utförlig anvisning. Allt annat står det översättning för, me inte det här. Jag har en 525i -89.. Om det är någon som vet vad betyder så tacksam för ett svar. "E34 FOREVER" | |
|
Betriebsanleitg visas bara i samband med något annat meddelande, det är bara en anvisning att du ska titta i instruktionsboken för ytterliggare information. Byt språk i färddatorn så slipper du tyskan, kolla gör-det-själv/mektips här på siten. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Okej, min kontakt till oljetrycks givaren ska bytas d e glapp i den, D står eller blinkar till lite ibland Oeldruck Motor. men jag har konstaterat átt det är glapp i givaren som sitter på motorn. Så i samband med d så står det ibland Betriebsanleitg. Men vad tror du det e som menas att det står så samtidigt, för jag hittar inte nånstans, där jag kan läsa om det. Ska kolla hur man byter språk. tack för tipset hade inte tänkt på det. "E34 FOREVER" |
|
|
Om datorn varnar för t.ex. låg oljenivå, låg kylvätskenivå, spolarvätska m.m. så följs meddelandet alltid av Betriebsanleitg, dvs att man ska kolla i instruktionboken för information hur man fyller på vätskorna etc. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jag kopplade nog inte, vad du menade först. Betriebsanleitg betydder "typ" läs i instruktionsboken. Kom på d efter jag skrev. Rätta mig om jag har fel. "E34 FOREVER" |
|
|
Tack för det , man skriver innan man tänker. "E34 FOREVER" |
|
|
Jag kollade i Gör-det-själv- men där e det bara språk byte för e31, men det funkar säkert på alla.Men som jag förstog det så måste man väl ha färddator där man har knappar med 10-1000. Och det har inte jag i min. "E34 FOREVER" |
|
|
Länk Visar hur man gör på E32/E34 med stora datorn, men har du den lilla datorn med check control är det inte säkert att det funkar. Någon annan kanske vet? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Här är för E32/E34: Länk Färddator behövs inte. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
"Greenberg" Jag har den lilla med chech bara. "Erikw" Det ska jag prova tack för det. "E34 FOREVER" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.