|
|
|
|---|---|
Dragan525 |
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! själv har man festat i Danmark o måste säga bara att där smäller det ordentligt, hela COPENhagen vibrerade!! Hade bilen parkerad mitt i Köpenhamn centrum nånstans, kompisen som körde min bil ( jag drack (SKÅL) ) ringde mig idag o berättade att han sett på min bil en fläck på taket, typ att det har brunnit lite, ja gick ut o gjorde en check av bilen!..ja det har varit en sån liten eldfläck där men inget farligt det gick bort men vart mest rädd att det va nån bula där...så jag vred o vände mig i alla riktningar mot ljuset för att se inbuktningar men inget tack o lov. Sen vidare besiktning av bilen ser jag EN JÄVLA FET ROSTFÄRGAD FLÄCK på högra sidan framhjulet vid dörren neråt. Nån pjäs hade väl lagt sig under där o brunnit uppåt..shitt ja tänkte detta fan kunde inte vara sant! men som tur det vart bara en sån ytlig tunn beläggning, ska gå att tvätta bort OOKAAYYY detta vart ett lång inlägg jaja men ville bara skriva av mig Haj o hoo Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE |
|
Jag har inte vågat gå ut och kolla min än... Jag fasar för att folk har sprungit över den,snusprillor,fyrverkerier och spyor.... Det hände förra året... --- Min E30: Länk |
|
|
Min stog innomhus i ett varmt och skönt garage som tur är :) vågar inte chansa med allt folk ute på nyårsafton. Min 528i Touring Länk |
|
Aldric |
En arbetskamrat har visst fått nåt nedfallande rakt genom vindrutan. Iofs på en Renault, men ändå .. ;) Renault - ändå. Det rimmade ju. Herregud så lustig jag är .. ;) |
|
BMW:n har tack och lov undkommit skador. Den står inne och myser i 25 grader plus. :) Vinterbilen däremot fick agera uppskjutningsramp igår och i morse stod det två ölflaskor på motorhuven som någon tyckte passade där. |
|
|
inga skador på ngn av bumsarna...e30'in körde jag runt folk i, och vi smällde i närheten av den så det enda som hände var att den blev lite rökfylld....e36:an står väl gömd i ett mysigt garage borta ifrån allt sånt :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Tack och lov hade BMW:n klarat sig. Det var det första man kollade när man kom hem i morse. Man blev dock lite orolig när man såg fyrverkeripjäser över hela gatan hemma... //Thorssa |
|
|
Placerade E39:an i garage och E30:n har ett skyddande snötäcke så det gick bra. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
inga probs. garaget står kvar så...=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Haha bilen var hel efter nyårsnatten men nu står den i ett dike 500m hemifrån efter en liten förarmiss =) Ska snart iväg å försöka dra upp den, som tur är så vart de inga skador på bilen... //Cosmos |
|
|
Jag tillbringade tiden kring tolvslaget i bilen 1 km utanför stan :o) för att slippa smällarna o raketerna. Började 06.00 på nyårsdan så inget festande för mig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.