|
|
|
|---|---|
Crusty |
bara undra om det inte e standard med c-lås på en E36 318-93? Mitt tycks inte funka längre!den var så när jag köpte den! jag har sett att tankluckan också ska låsas via c-låses men den har gett upp den me, jag bytte till låsbart tanklock istället! om det e bara så att det pajjat helt, vad kostar det att fixa?? "The Blue BMW" |
| Har i och för sig larm på min, men har annars ingen extrautrustning och jag har centrallås, upptäckte att jag även har ABS förra veckan när det blev halt:)Vet inte, men kan det inte finnas någon säkring för centrallåset, kanske är urdragen eller saknas? | |
Hovmästarn |
Crusty: Kan du specificera problemet med c-låset? Gäller det alla dörrar, eller funkar det på tre av fyra (om du nu har en sedan dvs.) På min E36a glappar c-låset ibland, oftast när det varit kallt och fuktigt. Passagerar dörren låser sig inte när jag låser från förardörren, funkar endast när jag låser ifrån passagerar dörren. Tror det har att göra med c-lås motorn till denna dörr. Kanske samma problem med din? |
Crusty |
Mina dörrar låser sig inte alls, det e precis som det inte fanns nåt c-lås. jag får låsa inneifrån. dom jag har snackat med säger att det ska vara c-lås. Det kan ju va en säkring! E det nån som vet?? Hur fixar man problemet?? "The Blue BMW" |
Hovmästarn |
Jag tror det är motorerna till c-låset som är paj. Vet ej vad de kostar...kolla hos BMW eller skrot...någon annan som vet?? |
Crusty |
det kan nog vara som du säger att det e motorerna, men varför har alla lagt av??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.