|
|
|
|---|---|
|
Skulle bara säga gott nytt år till alla bmw vänner.. Ses på vägarna 2004! Henrik ///M3 | |
|
detsamma I dont drive fast But i fly low |
|
|
Gott Nytt År till Er Alla! Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
GOTT NTT ÅR GRABBAR OCH TJEJER!!! M3_Lover: Bjuder ner dig till garaget nån dag snart... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
Instämmer Gott nytt år till alla som väntar på våren =o) Z MMM Coupe |
|
|
Ja gott nytt år! Det börjar närma sig till man kan ta fram skönheten från vintervilan. Längtar!! |
|
|
Närma sig? Knappt hälften har ju gått.... 4 månader kvar... fy fan... Ses på vägarna i vår.. =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
Mean machine: Jaså..så trevligt..4 månader..ska du ha din stå hela april med? Min ska ut så fort de märks att våren e här..i o för sig..de kan ju dröja till juni...fy faan.. ///M3 |
|
|
Jupp, visst e det så... Jag tar väl ut den när vägarna är hyffsat sopade och värmen börjar komma. Kan bli i April... kan bli i Juni.. Så är det... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
| Ett Gott Nytt BMW år Till Alla!!! | |
|
ja..precis..de e bara att hoppas på de bästa... Min ska i allafall vara klar med allt jag ska göra den dagen jag ställer på den...så slipper man stå still när man kan köra.. ///M3 |
|
|
jodå...god fortsättning... M3 är en rätt cool vinterbil..sladdar bra lite överallt... Hellagood M3 |
|
|
ja gott nytt år på er grabbar o tjejer ska va kul o ses i sommar mvh //m5 micke M5 THE REAL POWER |
|
Alpinmpower |
Desamma alla! Men är det ingen som ska ut o sprätta i snön??? vad har vi annars bahjulsdrift till? |
Njuren |
Skitsnygg bil du har M3_Lover! BMW - i nöd och lust |
|
alpinmpower: Jo..klart jag ska sprätta i snön..men min 740:) Njuren: Tackar tackar..kul med beröm.. ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.